سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
آخر هفته‌ای پرتنش برای بورس
17 شهریور 1400 - 14:29
شناسه : 17446
براساس گزارش‌های منتشر شده، بازار سرمایه امروز روند پر نوسانی را پشت سر گذاشت، به طوری که شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات روند صعودی و در ساعات میانی معاملات روندی نزولی داشت اما مجدد در ساعات پایانی جهش پیدا کرد و به یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحد نیز رسید، اما در پایان معاملات یکباره در مسیر نزول حرکت کرد.
ارسال توسط : منبع : ایس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با دو هزار و ۹۴۸ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۷۴۸ واحد افزایش یافت و به رقم ۴۶۶ هزار و ۹۶ واحد رسید. علاوه بر این معامله‌گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۷۴ هزار و ۸۰۳ میلیارد ریال انجام دادند.

سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی چادرملو، پتروشیمی نوری، پالایش نفت بندرعباس، معدنی و صنعتی گل‌گهر و توسعه معدنی و صنعتی صبانور نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران نیز با ۱۰۲ واحد افزایش به رقم ۲۲ هزار و ۷۶۸ واحد رسید. در این بازار، یک میلیون معامله به ارزش ۲۰۱ هزار و ۴۶۵ میلیارد ریال انجام شد.

همچنین بیمه پاسارگاد، فرابورس ایران و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی مارون، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.