سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
آذربایجان شرقی در رتبه نخست تولید مقاطع فولادی کشور قرار دارد
06 اسفند 1399 - 17:12
شناسه : 7920
رییس سازمان صمت آذربایجان شرقی: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در گفتگو با برنامه رادیویی دستاورد، از تکمیل فرایند زنجیره ارزش در صنایع خودرو، صنایع غذایی و فولاد، به عنوان مهم‌ترین برنامه سازمان صمت این استان در سال 1400 یاد کرد.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حبیب امین‌زاده رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ضمن تبیین بخشی از برنامه‌های وزارت صمت در سال جهش تولید، اظهار داشت: اولویت اول استان در سال آتی، تکمیل زنجیره ارزش در بخش‌های یاد شده است؛ در واقع از استحصال تا فرایند تولید محصول نهایی، با جدیت دنبال خواهد شد.

آذربایجان شرقی؛ رتبه اول در تولید مقاطع فولادی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت ظرفیت بسیار بالای صنایع فولادی در استان و سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در دهه‌های سوم و چهارم پس از انقلاب، گفت: آذربایجان شرقی با دارا بودن واحدهای فولادی دارای تکنولوژی‌های نوین، رتبه سوم کشوری در زمینه تکنولوژی‌های به‌روز فولاد را به خود اختصاص داده است.

امین‌زاده با اشاره به تولید محصولات فولادی با کیفیت و قابل رقابت در بازارهای جهانی، تاکید کرد: آذربایجان شرقی ضمن در اختیار داشتن رتبه یک کشور پیرامون تولید مقاطع فولادی، با محصولات استاندارد، با کیفیت و قیمت مناسب در بازارهای رقابتی جهان، حضور پررنگی دارد.

وی در پایان با اشاره به صنایع فولادی به ویژه توسعه فولاد میانه و افزایش تولید آهن‌اسفنجی در این مجموعه که خوراک سایر واحدها را تامین می‌کند، از دیگر برنامه‌های مهم استان در سال ۱۴۰۰ دانست و خاطرنشان کرد: در صنایع فولادی پس از انقلاب، به همت صنعتگران بخش خصوصی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌ایم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.