سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
آغاز اجرای اولین کمپ بین‌المللی و بزرگ‌ترین کمپ ورزشی کشور با حمایت شرکت مس
01 دی 1399 - 12:12
شناسه : 3688
محسن رضوانی‌‌زاده مجری احداث کمپ ورزشی ورزقان با بیان این‌که این طرح در ارتباط با نگاه مسئولیت اجتماعی شرکت مس و با هدف گسترش امکانات ورزشی در منطقه ورزقان تعریف شده است، اظهار داشت: زمین اختصاصی اولیه برای این پروژه 4.5 هکتار درنظر گرفته شده بود که با مطالعات صورت‌گرفته و تلاش‌های دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس مجوز زمین 12 هکتاری گرفته شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از مس پرس، رضوانی زاده با بیان این مطلب درباره سایر دلایل تعریف این طرح در شهرستان ورزقان، گفت: با قهرمانی‌های پی در پی باشگاه مس سونگون و درخشش تیم فوتسال این باشگاه در مسابقات ملی و آسیایی نیاز به ایجاد یک کمپ ورزشی و ایجاد شرایط برای برگزاری مسابقات در شهرستان ورزقان احساس می‌شد.
به گفته رضوانی‌زاده اهداف اقتصادی در تعریف این طرح نیز مطرح بود تا باشگاه مس سونگون بتواند درآمد‌زایی داشته باشد و از نظر اقتصادی در آینده به سمت تامین منابع مالی خودش حرکت کند.
وی درباره ویژگی‌ها و خصوصیات این طرح گفت: پلن کلی پروژه شامل یک سالن فوتسال ۳ هزار نفره، دو عدد زمین چمن، سالن کشتی، سالن ورزش های چند منظوره، ساختمان اداری باشگاه و مجموعه اقامتی می‌باشد.
مجری طرح احداث کمپ ورزشی ورزقان یادآور شد: در طراحی این کمپ، استانداردهای جهانی رعایت شده است و در این زمینه از دو کمپ بین المللی بازدید صورت گرفته و کلیه استانداردها چک و رعایت شده است.
رضوانی‌زاده با بیان این‌که از مساحت ۱۲ هکتاری قریب به ۷۵ هزار متر مربع طراحی صورت گرفته است اضافه کرد: زمان بندی پروژه در صورتی که کل فاز های عملیاتی با هم انجام گیرد سه سال می باشد و  طبق دستور دکتر سعدمحمدی و هیئت مدیره محترم فاز اولیه پروژه شامل اجرای سالن سه هزار نفری و دو عدد زمین فوتبال و طراحی فضا می‌باشد که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۲۴ ماه زمان می‌برد.
به گفته رضوانی‌زاده برآورد کل هزینه این طرح طی سه سال مبلغ ۵۵۰ میلیارد تومان است.
وی با بیان اینکه این طرح باعث اشتغال‌زایی در منطقه خواهد شد،تصریح کرد: پروژه به صورتی طراحی شده است که چند تیم به‌طور همزمان می توانند در کمپ اردو بزنند و از نظر آب و هوایی و ارتفاع از سطح دریا یک موقعیت بسیار ویژه و ایده‌آل برای تیم‌ها است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.