پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
آغاز بهره‌برداری از طرح قائم ذوب‌آهن اصفهان
05 اسفند 1399 - 14:12
شناسه : 7809
در آیینی که به تاریخ چهارم اسفند ماه سال جاری با حضور منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان و جمعی از مسئولان این شرکت برگزار شد، بهره‌برداری مجدد از کارگاه تولید آهن‌اسفنجی با نام طرح قائم، صورت گرفت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، منصور یزدی‌زاده مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان در این آیین، اظهار داشت: کارگاه آهن‌اسفنجی یا همان طرح قائم ذوب‌آهن اصفهان، پس از یک سال ‌و نیم توقف با تعمیرات لازم و توسعه آن به بهره‌برداری رسید.

وی به نیاز این شرکت به آهن‌اسفنجی و نقش کارگاه طرح قائم در تامین آن اشاره کرد و افزود: این کارگاه از سال ۱۳۷۵، نقش مهمی در تامین آهن‌‌اسفنجی مورد نیاز ذوب‌آهن اصفهان داشته است و تمام کارکنان شرکت، همواره در صدد توسعه و تکمیل ظرفیت تولید آن هستند.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان گفت: ظرفیت اسمی تولید این کارگاه، حدود ۶۰۰ هزار تن در سال است که با بهره‌برداری مجدد توسط شرکت مشاوران توسن اسپادانا، انتظار داریم بهر‌ه‌بردار جدید با توسعه ظرفیت تولید و بهبود فعالیت‌های این کارگاه، اهداف مورد نظر ذوب‌آهن اصفهان را محقق سازد.

در ادامه، عماد رجایی مدیرعامل شرکت مشاوران توسن اسپادانا در این آیین، عنوان کرد: این شرکت از طریق مناقصه، به عنوان بهره‌بردار کارگاه آهن‌اسفنجی ذوب‌آهن انتخاب شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تولید کارگاه  آهن‌اسفنجی ذوب‌آهن اصفهان ۲۰۰ هزار تن در سال است، افزود: امیدواریم با همکاری مهندسان و کارکنان ذوب‌آهن اصفهان و تامین مواد اولیه لازم، تولید این کارگاه را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت مشاوران توسن اسپادانا در پایان خاطرنشان کرد: طرح‌های فنی و اقتصادی برای توسعه و تکمیل ظرفیت تولید این کارگاه تهیه شده است؛ بنابراین با تبیین برنامه‌های مدون در راستای تحقق آن، تلاش خواهیم کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.