جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
آغاز بهره‌برداری از ۴۲ طرح صنعتی هرمزگان
04 مرداد 1400 - 16:09
شناسه : 15530
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: 42 طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی 90 درصد به بالا استان هرمزگان در مرحله اجرا قرار دارند.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، خلیل قاسمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با بیان اینکه قرار است طرح‌های فوق تا پایان امسال به بهره‌برداری برسند، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری برآورد شده برای اجرای این‌ طرح‌ها، ۱۸ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال است. علاوه بر این پس از تکمیل و افتتاح این طرح‌ها حدود دو هزار و ۲۹۸ فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود.

وی افزود: در همین راستا امسال برنامه‌هایی شامل تشکیل جلسات هفتگی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، معرفی تولیدکنندگان به بانک‌های عامل برای اخذ تسهیلات و پیگیری برای رفع مشکلات طرح‌ها و واحد‌های صنعتی از طریق دستگاه‌های اجرایی از جمله اولویت‌های مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان برای شتاب بخشیدن به رونق اقتصادی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد: طرح‌های بالای ۹۰ درصد بیشتر در انواع گروه کالایی محصولات غیرفلزی، غذایی و آشامیدنی، چوبی، ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات و استخراج کانه‌های فلزی است که در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، جاسک، پارسیان، بشاگرد، خمیر، میناب، حاجی‌آباد، رودان و سیریک مستقر هستند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.