چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
آغاز تولید روزانه ۲۰ هزار بشکه نفت در آغاجاری
21 آذر 1400 - 11:09
شناسه : 21675
رییس عملیات بهره‌برداری شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: با تعمیر خط لوله انتقال نفت نمکی واحدهای آغاجاری به پازنان، امکان تولید دوباره روزانه بیش از ۲۰ هزار بشکه نفت از واحدهای بهره‌برداری آغاجاری میسر شد.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، منوچهر قنواتی رییس عملیات بهره‌برداری شرکت نفت و گاز آغاجاری، اظهار داشت: با تعمیر نقاط بحرانی و ایمن‌سازی خط لوله ۱۰ اینچ  نفت نمکی واحدهای آغاجاری به نمک‌زدایی پازنان ۱، امکان تولید دوباره روزانه بیش از ۲۰ هزار بشکه نفت از میدان‌های نفتی آغاجاری و پازنان محقق شد.

وی افزود: این خط لوله ۲۸ کیلومتری به‌منظور انتقال بخشی از نفت میدان نفتی آغاجاری از مسیر واحدهای بهره‌برداری شماره ۱ و ۲ آغاجاری و بخشی از چاه‌های میدان نفتی پازنان به واحد نمک‌زدایی پازنان ۱ برای فراورش نفت نمکی مطابق با استانداردهای مورد پذیرش شرکت ملی نفت استفاده می‌شود که با تلاش همکاران این شرکت تعمیر و بازسازی شده است.

رییس عملیات بهره‌برداری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در پایان با اشاره به مشارکت همکاران نگهداری و تعمیرات خطوط لوله، عملیات بهره‌برداری، بازرسی فنی، ترابری و خدمات خاطرنشان کرد: این عملیات به‌منظور تحقق تولید حداکثری و استفاده از ظرفیت‌های این شرکت انجام شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.