سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
آغاز سالی خوش‌ برای فولاد خراسان
04 مرداد 1400 - 10:21
شناسه : 15494
بررسی‌های منابع رصدکننده بازار محصولات فلزی حاکی از آن است که فروش محصولات «مجتمع فولاد خراسان» با نماد بورسی «فخاس» طی چهار ماه منتهی به تیر ماه ۱۴۰۰ حدود چهار هزار و ۶۹ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۴۷ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته تجربه کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادخراسان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طبق اطلاعات منتشر شده از سوی منابع رسمی بورس کالای ایران، حجم معاملات فولاد خراسان در رینگ صنعتی طی چهار ماه منتهی به پایان تیرماه سال جاری در حالی به رقم حدود چهار هزار و ۶۹ میلیارد تومان رسید که این رقم در مدت مشابه سال گذشته حدود یک هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان بوده است.

شرکت مجتمع فولاد خراسان با دستیابی به رشد دو هزار و ۴۱۹ میلیارد تومانی در فروش، هدف خود را در راستای کسب سود بیشتر محقق کرد که این خود نشانه روشنی بر شرایط مطلوب بازار محصولات این مجتمع محسوب می‌شود.

شایان ذکر است که فروش تیرماه سال جاری این مجتمع حدود ۹۱۲ میلیارد تومان و میانگین سه ماهه نرخ فروش داخلی محصولات سبک ساختمانی  ۱۱۹ میلیون و ۸۶۲ هزار و۴۶۴ ریال برای هر تن بود که در تیر ماه به ۱۳۷ میلیون و۷۳ هزار و ۴۶۷ ریال در هر تن افزایش یافت. البته نرخ فروش محصولات سبک ساختمانی صادراتی نیز از ۱۲۱ میلیون و ۵۸ هزار و ۹۵۳ ریال به ۱۴۰ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۱۰۲ ریال در هر تن افزایش یافته است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.