پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
آغاز طرح واکسیناسیون کارکنان مجتمع معدنی چادرملو
11 شهریور 1400 - 14:43
شناسه : 17085
مدیر مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو گفت: با پیگیری‌های مستمر انجام شده و مساعدت صمیمانه ناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، واکسن کرونا به کارکنان این مجتمع معدنی و شرکت‌های تابعه با هدف حفظ سلامت و‌ ایجاد آسودگی خاطر برای آنان و ایجاد محیط امن کاری آغاز شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمید جهانی مدیر مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو با تاکید بر اینکه نوع واکسن‌ها براساس تشخیص و اعلام وزارت بهداشت است، اظهار داشت: فرایند اجرای طرح با نظارت دقیق نماینده دانشگاه علوم پزشکی یزد که در محل مستقر هستند، صورت می‌گیرد. در همین راستا حفظ سلامت کارکنان و خانواده آنان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند سازمان، از رویکردهای اصلی و مهم مجتمع معدنی چادرملو به شمار می‌رود و در ماه‌های اخیر که کشور درگیر بیماری کرونا بوده است، اقدامات مختلفی برای ایجاد محیط امن کاری صورت گرفته و همکاران مبتلا نیز مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

وی افزود: با واکسینه کردن کارکنان و ادامه رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی در محیط‌های کاری، دیگر دغدغه‌ای برای ابتلاء آنان به ویروس منحوس کرونا نخواهیم داشت و به‌زودی با عبور از این بحران، به شرایط عادی بازخواهیم گشت.

مدیر مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو در پایان خاطرنشان کرد: دغدغه واکسینه کردن خانواده پرسنل نیز از مواردی است که مدیرعامل شرکت در حال رایزنی با مسئولان استانی است تا شرایطی فراهم شود که با واکسینه کردن کلیه پرسنل و خانواده آن‌ها محیط خانوادگی نیروها را نیز ایمن سازیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.