پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
آغاز عملیات حفر نخستین چاه میدان‌های نفتی سپهر و جفیر
10 خرداد 1400 - 16:50
شناسه : 13184
مدیر پروژه حفاری ۶ حلقه چاه در میدان‌های نفتی سپهر و جفیر گفت: در اجرای پروژه طرح توسعه میدان‌های نفتی سپهر و جفیر در استان خوزستان، عملیات حفر نخستین حلقه چاه با دکل ۹۴ فتح شرکت ملی حفاری ایران آغاز و در روزشمار اجرای پروژه ثبت شد.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سیدمجید موسوی، مدیر پروژه حفاری ۶ حلقه چاه در میدان‌های نفتی سپهر و جفیر، اظهار داشت: شرکت ملی حفاری در همکاری و مشارکت با شرکت پژواک انرژی در مدت ٢٤ ماه، ۶ حلقه چاه توسعه‌ای در این میدان‌ها حفر و تکمیل می‌کند که حفر نخستین حلقه چاه در میدان جفیر کلید خورد.

 وی افزود: به این منظور دو دستگاه حفاری سنگین ناوگان شرکت اختصاص یافت که پس از عملیاتی شدن دکل حفاری ۹۴، برنامه جابه‌جایی دکل ۲۷ فتح نیز در حال اجرایی شدن است و امکان استقرار دستگاه حفاری سوم نیز برای شتاب‌بخشی به اجرای پروژه وجود دارد.

مدیر پروژه حفاری ۶ حلقه چاه در میدان‌های نفتی سپهر و جفیر، گفت: در قالب قرارداد بین شرکت ملی حفاری ایران و شرکت پژواک انرژی، تامین کالا و مواد با شرکت پژواک انرژی و انجام عملیات حفاری، تامین دستگاه حفاری و انجام خدمات فنی به‌عهده شرکت ملی حفاری ایران است.

لازم به توضیح است که پروژه طرح توسعه میدان‌های نفتی سپهر و جفیر از جمله پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی نفت ایران است که در حوزه کاری شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) به‌عنوان مجری طرح‌های توسعه میدان‌های نفتی غرب کارون اجرا می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.