سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
آغاز فعالیت مجدد ۱۰ واحد صنعتی سمنان
24 مهر 1400 - 14:32
شناسه : 19138
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۱۰ واحد صنعتی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان، با رفع موانع و مشکلات، نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به مدار تولید بازگشتند.
ارسال توسط : منبع : ایراسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، اظهار داشت: فعالیت واحدهای احیا شده در زمینه شیمیایی، فلزی، و قطعات خودرو است. لذا امیدواریم با برداشتن موانع تولید و جذب سرمایه‌گذاران جدید تا پایان امسال تعداد واحد صنعتی احیاشده افزایش و ظرفیت صنایع استان ارتقا یابد.

وی در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای احیای واحدهای راکد صنعتی و تولیدی، افزود: ارتقا فناوری، جذب سرمایه‌گذار و توسعه بازار و محصول از عوامل مهم در احیای ۱۰ واحد راکد صنعتی در نیمه نخست امسال بود.

همچنین شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان دارای ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی با وسعت ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است. علاوه بر این بخش صنعت و معدن ۳۴ درصد از اشتغال استان سمنان و ۲۲ درصد از تولید ناخالص این استان را به خود اختصاص داده است. البته سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان سال ۱۳۹۹ بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال بود که برای سه هزار و ۶۱۸ نفر اشتغال‌زایی به همراه داشت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.