پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
آغاز همکاری ایمیدرو با بانک شرکت‌های دانش‌بنیان
09 اسفند 1400 - 13:47
شناسه : 25208
دبیر کارگروه تولید بار اول معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از همکاری برای ایجاد ارتباط بین سامانه جامع بومی‌سازی ایمیدرو و بانک شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، جلسه کمیته بومی‌سازی ایمیدرو و انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با حضور حمزه حسنی دبیر کارگروه تولید بار اول معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد و در این جلسه که شرکت‌های فولادی و معدنی، مدیر محصول سامانه کارلینک (سامانه بومی‌سازی) و مدیر میز صنعت و معدن اندیشکده کوثر منطقه نوآوری شریف نیز حضور داشتند، مسائل و موارد مربوط به تولید بار اول مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حمزه حسنی دبیر کارگروه تولید بار اول معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اظهار داشت: ارتباطات‌ و همکاری‌های سازمان یافته‌ای بین دو مجموعه برقرار خواهد شد. همچنین در نظر داریم با هم‌فکری و دستیابی به یک مدل، لینک ارتباطی بین سامانه بومی‌سازی ایمیدرو و بانک شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایجاد شود.

حسن یونسیان دبیر کارگروه تولید بار اول از آمادگی این کارگروه برای انجام کمک و حمایت‌های همه جانبه از شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی خبر داد.

وی در پایان با اظهار خرسندی از انجام بسیاری از پروژه‌های بومی‌سازی شرکت‌ها برای اولین بار در کشور، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با همت، تلاش، تقویت خودباوری و اعتماد به مهندسان و نخبگان داخلی، بومی‌سازی شده و اکنون مسیر بومی‌سازی در کشور از ساخت قطعات و تجهیزات به سمت طراحی، مهندسی و کسب دانش فنی در حرکت است و افق روشنی در حوزه بومی‌سازی در کشور وجود دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.