سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
آغاز همکاری مشترک ایران و پاکستان
16 آبان 1400 - 9:11
شناسه : 20130
جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در جریان نهمین نشست کمیته مشترک تجاری که روز شنبه 15 آبان‌ماه در تهران برگزار شد، تفاهم‌نامه برگزاری نمایشگاه را امضا کردند.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عبدالرزاق داود مشاور نخست وزیر در امور بازرگانی و سرمایه‌گذاری پاکستان که روز جمعه برای شرکت در نهمین نشست کمیته مشترک تجاری با جمهوری اسلامی ایران و دیدار با مقامات کشور با هدف پیشبرد همکاری‌های بازرگانی، اقتصادی و تجارت مرزی عازم ایران شده بود، مقرر شد در دور بعدی کمیته مشترک تجاری دو کشور نیز شرکت کند. لذا در در بیانیه‌ای در این خصوص آمده است که نهمین نشست کمیته مشترک تجاری دو کشور به ریاست رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و عبدالرزاق داود مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی از شنبه به مدت دو روز برگزار شد.

وزارت بازرگانی پاکستان اعلام کرد که برخی از مقامات ارشد این وزارتخانه، مسئولان گمرکات، دولت ایالت بلوچستان و روسای فدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنایع پاکستان و اتاق بازرگانی و صنایع کویته مشاور نخست وزیر پاکستان را در این نشست‌ها همراهی می‌کنند. همچنین هر دو طرف در مورد تجارت تهاتر، همکاری در حمل و نقل، توافق‌نامه تجارت آزاد، ساخت بازارچه‌های مرزی و سایر موضوعات موثر برای گسترش تجارت دوجانبه گفت‌وگو کردند.

گفتنی است، هشتمین نشست کمیته مشترک تجاری ایران و پاکستان اواسط تیرماه ۱۳۹۸ به میزبانی دولت پاکستان در اسلام‌آباد برگزار شده بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.