جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
آغاز همکاری مشترک پتروایران و ملی حفاری
18 مهر 1400 - 11:00
شناسه : 18907
شرکت‌های توسعه پتروایران و ملی حفاری ایران به‌منظور تامین یکپارچه خدمات فنی حفاری در پروژه‌های حوزه جغرافیایی مناطق خشکی محدوده فعالیت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، موافقت‌نامه همکاری امضا کردند.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، بر مبنای این موافقت‌نامه که به امضای سپهر سپهری مدیرعامل و عضو هییت‌مدیره شرکت توسعه پتروایران و حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل و رییس هییت‌مدیره شرکت ملی حفاری ایران رسیده است، شرکت توسعه پتروایران به‌عنوان کارفرما و ملی حفاری ایران به‌عنوان پیمانکار در زمینه ارائه خدمات فنی و مهندسی با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به‌عنوان کارفرمای اصلی همکاری می‌کنند.

مدت این موافقت‌نامه دو سال است و با موافقت دو طرف برای یک دوره سه ساله دیگر قابل تمدید خواهد بود. براساس مفاد آن تامین تجهیزات و اطمینان از صحت و سلامت تجهیزات به‌کار گرفته شده مطابق با الزام‌های قراردادی و مشخصات فنی و نیز تامین نیروی انسانی متخصص طبق توافق است.

سپهری در این مراسم، به گستره فعالیت پتروایران اشاره و بر آمادگی برای توسعه همکاری‌ها در بخش‌های مختلف از جمله پروژه‌های اجرایی مانند بینک و منصورآباد تاکید کرد.

همچنین گلپایگانی نیز در پایان برخورداری شرکت ملی حفاری ایران از بزرگ‌ترین ناوگان حفاری در کشور و نیروی انسانی متخصص و تجهیزات لازم برای انجام خدمات فنی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: این شرکت در تلاش است تا از ظرفیت‌های موجود برای افزایش سهم بازار در بخش عملیات حفاری و خدمات فنی و مهندسی به‌نحو مطلوب استفاده کند و در این ارتباط توسعه همکاری و مشارکت با شرکت‌های تابع صنعت نفت و شرکت‌های بخش خصوصی به‌ویژه طرح توسعه ۲۸ مخزن را در دستور کار دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.