جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
آغاز همکاری مشترک پژوهشگاه نفت و پالایشگاه شازند
14 تیر 1400 - 11:18
شناسه : 14743
رییس پژوهشگاه صنعت نفت در آیین امضای قراداد دانش فنی و مهندسی پروژه تولید کک سوزنی در پژوهشگاه صنعت نفت، گفت: تقویت رویکرد مدیران به‌منظور اعتماد به توانمندی نیروهای داخلی در اجرای پروژه‌های صنعت نفت و گاز کشور امری ضروری است.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، جعفر توفیقی رییس پژوهشگاه صنعت نفت در این آیین، اظهار داشت: این پروژه فارغ از ابعاد اقتصادی، علمی و فنی، برای پژوهشگاه صنعت نفت به‌دلیل اعتماد مدیران به توانمندی نیروهای داخلی بسیار با اهمیت است که امیدواریم این قبیل رویکردهای مدیریتی و راهبردی در صنعت نفت و گاز کشور، توسعه یابد.

وی افزود: نظارت بر تعمیر ری‌اکتور واحد آیزوماکس اراک و بازسازی پالایشگاه اراک از آن دست پروژه‌هایی است که پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت انجام می‌دهد.

رییس پژوهشگاه صنعت نفت با اشاره به اینکه تولید کک سوزنی پروژه‌ای کلیدی برای صنعت فولاد کشور به شمار می‌آید، گفت: با توجه به تحریم این محصول از سوی رییس‌جمهور پیشین آمریکا، تولید آن می‌تواند صنعت فولاد کشور را از یک بحران نجات دهد. لذا همه همکاران من در پژوهشگاه تلاش خود را به‌کار خواهند گرفت تا صنعت فولاد هر چه سریع‌تر از این محدودیت عبور کند.

توفیقی در پایان با بیان اینکه اجرای چنین پروژه‌های فناورانه‌ای، دستاوردهای ارزشمندی برای آینده پژوهشگاه صنعت نفت ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: انجام چنین پروژه‌های پیچیده‌ای از نظر فنی و دانشی سبب تقویت زیرساخت‌های علمی و فناوری و نیز تقویت امکانات آزمایشگاهی و نیروهای پژوهشگر و فناور پژوهشگاه صنعت نفت می‌شود و ما را ملزم به ارائه خدمات باکیفیت‌تر خواهد کرد که از این حیث نیز باید به مدیرانی که شرایط ریسک‌پذیری و خطرپذیری این قبیل از پروژه‌ها را با اعتماد به توانمندی داخلی به‌عهده می‌گیرند تبریک گفت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.