پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
آغاز همکاری مشترک گل‌گهر و بنیاد برکت
21 مرداد 1400 - 9:26
شناسه : 16050
شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به منظور اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی برای حمایت از راه‌اندازی کسب و کارهای خرد و خانگی در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، اظهار داشت: این شرکت در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و خدمت به مردم شریف شهرستان‌های سیرجان و بردسیر به عنوان معین اقتصادی این دو شهرستان، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در قالب دو هزار فقره تسهیلات با شبکه اجتماعی رسالت را اخیرا آغاز کرد و اکنون در اقدامی دیگر با ایجاد تفاهم‌نامه همکاری با بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با تامین اعتباری معادل یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، پرداخت دو هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی در این دو شهرستان را در دستور کار دارد.

وی افزود: هدف اصلی این تفاهم اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی با اولویت کسب و کارهای خرد و خانگی است. لذا امیدواریم با پرداخت مجموع چهار هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات از محل منابع گل‌گهر در بانک رسالت و تفاهم‌نامه بنیاد برکت شاهد رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت خانوارهای ساکن در مناطق کمتر توسعه یافته سیرجان و بردسیر باشیم.

حضور ۵۰ تسهیل‌گر در پروژه اشتغال‌زایی سیرجان

امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت نیز با اشاره به فعالیت‌های بنیاد برکت در حوزه اشتغال‌زایی استان کرمان، گفت: ۵۰ مجری و تسهیل‌گر بنیاد که در زمینه شناسایی متقاضیان اشتغال و ایجاد فرصت‌های کسب و کار در مناطق روستایی و محروم استان کرمان فعال هستند، اجرای و عملیاتی کردن طرح‌های اشتغال‌زایی اجتماع‌محور پیش‌بینی شده در این تفاهم را نیز پیگیری خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدت تفاهم‌نامه اشتغال‌زایی در مناطق محروم و روستایی شهرهای سیرجان و بردسیر سه سال بوده و مشاغل مورد نظر نیز با توجه به پتانسیل‌ها و مزیت‌های نسبی هر منطقه ایجاد خواهند شد.

شایان ذکر است که بر اساس این تفاهم‌نامه، دو هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال (به ازای هر شغل) با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر از طریق صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.