دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
آغاز همکاری ومعادن با بانک ملت
07 بهمن 1400 - 12:15
شناسه : 23720
نشست هم‌اندیشی مدیران عامل «ومعادن»، تجلی و بانک ملت با هدف ایجاد و توسعه همکاری و تعیین نحوه اجرای تفاهم‌نامه فی مابین امروز مورخ 7 بهمن‌ماه برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت ومعادن به توضیح اجمالی درخصوص راهبردهای کلی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و همچنین طرح‌های جدید این شرکت پرداخت و با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری و گردش مالی قابل توجه «ومعادن» و شرکت‌های گروه، بر ایجاد تعامل بین این شرکت و بانک ملت تاکید کرد و آن را گامی در راستای توسعه سرمایه‌گذاری دانست.

رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک ملت نیز ضمن تشریح خدمات این بانک در بخش‌های مختلف مانند شبکه ارزی و پرداخت تسهیلات، بر ظرفیت شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و شرکت‌های گروه تاکید و از ایجاد و توسعه تعامل بین بانک ملت و «ومعادن» استقبال کرد.

گفتنی است، در این جلسه کلیات موارد همکاری و تعامل طرفین از جمله اعطای تسهیلات ریالی و ارزی و صدور ضمانت‌نامه به پروژه‌های شرکت، حمایت کامل بانک ملت در زمینه اخذ عاملیت صندوق توسعه ملی جهت گردش مالی پروژه‌ها، ارائه انواع خدمات نقل‌وانتقال بین‌الملل توسط بانک ملت برای خرید و تسریع در تجهیز پروژه‌ها جهت تامین سرمایه در گردش شرکت‌های گروه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.