دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
آماده همکاری با ذوب‌آهن برای احداث ساختمان‌های ایمن هستیم
16 شهریور 1401 - 16:05
شناسه : 31588
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: برای احداث ساختمان‌های ایمن، بهره‌گیری از سبد محصولات ساختمانی استاندارد ذوب آهن اصفهان گزینه مناسب است و مجموعه استانداری نیز آماده همکاری به منظور تحقق یافتن این دستاورد مهم را دارد.
ارسال توسط : منبع : شرکت ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، علیرضا نقش در حاشیه بازدید از نمایشگاه متالورژی با اشاره به برند معتبر ذوب آهن در عرصه ملی و بین‌المللی گفت: ذوب آهن به عنوان اولین تولیدکننده فولاد در ایران در تربیت نیروی انسانی ماهر و راه‌اندازی صنایع فولادی گوناگون در اقصی نقاط کشور نقشی بی‌بدیل داشته است که همگان به این مقوله کلیدی واقف هستند.

وی افزود: پیرو سیاست‌های دولت در خصوص اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن، گزینه مناسب برای احداث ساختمان‌های ایمن، بهره‌گیری از سبد محصولات ساختمانی استاندارد ذوب آهن اصفهان است و ما نیز به عنوان مجموعه استانداری آماده همکاری به منظور تحقق یافتن این دستاورد مهم هستیم.

معاون امور اقتصادی استاندار تصریح کرد: یکی از زیرساخت‌های مهم تولید فولاد، گاز است که مجموعه‌های فولادی در این زمینه محدودیت‌هایی را تجربه کردند، بنابراین تلاش کرده‌ایم تا این چالش تولید برطرف شود و فولاد به عنوان بخش پیشران تولید، در خدمت رونق اقتصاد کشور قرار بگیرد.

علیرضا نقش، تولید ریل ملی در ذوب آهن اصفهان را از دیگر دستاوردهای مهم این شرکت برشمرد و خاطرنشان کرد: در گذشته این محصول استراتژیک از خارج از کشور وارد می‌شد اما به همت دانش و تلاش کارکنان این کارخانه عظیم در کنار تامین خطوط ریلی کشور، به جمع صادرکنندگان این محصول پیوسته‌ایم.

انتهای پیام//

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.