سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
آمادگی چادرملو برای ارائه خدمات اکتشافی به متقاضیان این حوزه
10 مهر 1400 - 9:54
شناسه : 18521
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در جلسه کمیته اکتشاف این شرکت با تاکید بر اهمیت اکتشاف و حفاری در نقاط امید بخشی معدنی کشور و تاثیر آن بر رشد و توسعه اقتصادی، گفت: معادن یکی از ثروت‌های عظیم کشور است که در امر توسعه برای ایران سرمایه‌ای بزرگ محسوب می‌شود.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در جلسه کمیته اکتشاف این شرکت، مهمترین مزيت‌های بهره‌برداری از معادن را ارزش‌افزایی منابع اقتصادی، ایجاد اشتغال، توسعه مناطق کم‌برخوردار و دستیابی به دانش و تکنولوژی دانست و اظهار داشت: در حال حاضر این شرکت با تهیه ۸ دستگاه حفاری عمیق و تشکیل تیمی توانمند از کارشناسان و متخصصان این حوزه در کشور قادر است علاوه بر انجام عملیات اکتشاف و حفاری در کویر مرکزی ایران در هر نقطه از کشور نیز خدمات اکتشافی خود را به هر متقاضی ارائه دهد.

وی همچنین ضمن دعوت از تمامی متخصصان اکتشاف و حفاری، افزود: برنامه‌ریزی لازم برای آموزش و تربیت نیروهای متخصص در جهت تامین نیاز شرکت و تشکیل تیم‌های اکتشاف انجام شده است و هم‌اکنون ۱۵۰ نفر در حال طی کردن دوره‌های آموزشی هستند.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا مقدمات داخلی‌سازی تجهیزات مورد نیاز حفاری و مطالعات اکتشافی را با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز علمی و پژوهشی و قطعه‌سازان داخلی آغاز کرده‌ایم. و امیدواریم در آینده نزدیک به یکی از شرکت‌های توانمند در امر اکتشاف و حفاری خاورمیانه تبدیل شویم.

همچنین در ادامه این جلسه گزارشی از روند عملیات اجرایی پهنه معدنی D19 در مجاورت معدن چادرملو ارائه شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.