سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
ابرپایگاه امداد و نجات شرق در حوزه معادن زغال‌سنگ احداث شد
30 خرداد 1401 - 16:31
شناسه : 29272
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، از پیشرفت فیزیکی حدود ۳۵ درصدی ساخت بزرگ‌ترین پایگاه امداد و نجات شرق کشور در حوزه معادن طبس توسط ایمیدرو خبر داد.
ارسال توسط : منبع : مهر
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، عباس جرجانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، اظهار داشت: با توجه به اهمیت امدادرسانی در حوادث احتمالی که ممکن است در معادن زغال‌سنگ طبس به وجود آید، عملیات اجرایی ساخت بزرگ‌ترین پایگاه امداد و نجات شرق کشور از بهمن ماه سال گذشته، توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، با انتخاب پیمانکار آغاز شده است.

وی افزود: کار احداث این پایگاه امداد و نجات در دو بخش احداث ساختمان و خرید تجهیزات در حال انجام است که همه تجهیزات مورد نیاز خریداری و به انبار ایمیدرو حمل شده است. فنداسیون ساختمان امداد و نجات مورد نظر انجام شده و آهن‌آلات مورد نیاز هم خریداری و به مکان احداث آن حمل شده است و حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جرجانی بیان کرد: مقرر شده است که این پایگاه امداد و نجات، طی مدت زمان ۱۸ ماه، ساخته شود که با توجه به خریداری تجهیزات مورد نیاز و اینکه یکی از طرح‌های فعال ایمیدرو است در مدت مشخص شده برای ساخت آن، به بهره برداری خواهد رسید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، در پایان خاطرنشان کرد: ایمیدرو در خراسان جنوبی پروژه‌های بسیاری چون فولاد قاین، چند محدوده در معادن زغال‌سنگ طبس دارد و بر روی پروژه‌های ژئوفیزیک استان کارهای بزرگی را انجام داده که اکتشاف آن‌ها را که پتانسیل داشته انجام و بقیه را به متقاضیان واگذار کرده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.