سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
ابطال پروانه معادن راکد آذربایجان
24 مرداد 1400 - 11:06
شناسه : 16153
استاندار آذربایجان‌غربی در نشست شورای معادن این استان گفت: برای جلوگیری از هدر رفت اموال بیت‌المال، ابطال پروانه فعالیت معادن راکد استان آذربایجان‌غربی در دستور کار قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه در واگذاری معادن باید ضوابط مالی و فنی متقاضیان لحاظ شود، اظهار داشت: متاسفانه شاهدیم که برخی معادن سال‌ها به دلیل نبود اهلیت لازم سرمایه‌گذار در آذربایجان غربی راکد مانده است.

وی با بیان اینکه با وجود صدور اخطارهای متعدد قانونی، برخی از معادن کماکان راکد هستند، افزود: برخی افراد سال‌ها در آذربایجان غربی معادنی را به صورت قانونی به دست گرفته‌اند، اما به دلایل مختلف توانایی فعال‌سازی آن‌ها را ندارند که در همین راستا باید سریعا پروانه فعالیت آن‌ها باطل شده و روند واگذاری به افراد واجد صلاحیت داده شود. لذا بازنگری در شرایط ضوابط مالی و فنی متقاضیان معدن در این استان یک نیاز جدی است.

استاندار آذربایجان‌غربی در پایان با اشاره به ضرورت پرداخت حقوق دولتی معادن و دستیابی به هوشمندسازی استعلامات در چارچوب پنجره واحد را مستلزم توجه دستگاه‌های مربوطه به پاسخگویی سریع دانست و خاطرنشان کرد: تعلل در پاسخگویی به استعلامات این حوزه از سوی برخی دستگاه‌های اجرایی نیز موجب فرار سرمایه‌گذاران شده که باید به این امر توجه ویژه شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.