جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
اتحاد استراتژیک در فولاد بناب
27 تیر 1400 - 10:24
شناسه : 15201
مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب گفت: تمام شرکت‌های تابعه این مجتمع به جز گسترش شهریار که بعد از اجرای فازهای توسعه‌ای انجام می‌شود، در یکدیگر ادغام و به یک مجموعه تبدیل خواهند شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد بناب
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سورنا زمانیان مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب، اظهار داشت: ادغام شرکت‌های تابعه با هدف کاهش هزینه‌ها و توجه بیشتر به نیروی انسانی به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه مجتمع انجام می‌شود. لذا نیروهای انسانی به مجتمع فولاد صنعت بناب منتقل می‌شوند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود موضوع ادغام شرکت‌های تابعه تا دو ماه آینده به اتمام برسد و با توجه جدی به معیشت کارگران و ایجاد جذابیت برای کارکنان، به زودی شاهد چهره‌ای شادتر برای بناب خواهیم بود.

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب، گفت: اکنون علاوه بر رشد و ارتقاء سطح علمی نیروها، در حال اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در فولاد بناب هستیم. در این راستا تلاش مدیران مجموعه برای بهبود وضعیت معیشتی کارگران به گونه‌ای است که خود کارگران اجازه نمی‌دهند تولید متوقف شود.

زمانیان با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه به عنوان دیگر برنامه‌های مهم امسال، بیان کرد: در زمان تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه، قطعا نیاز به جذب نیروهای متخصص و ماهر داریم تا دوره‌های آموزشی لازم را قبل از افتتاح طی کنند.

وی ادامه داد: تمام خطوط تولید نوردی مجتمع تا پایان سال جاری بازسازی و تمام مشکلات و کمبودهای مجتمع از جمله تامین دیزل ژنراتور حل خواهد شد.

مدیرعامل فولاد بناب در پایان با اشاره به دیگر برنامه‌های ۱۴۰۰، خاطرنشان کرد: برای امسال تولید یک میلیون و ۱۹۳ هزار تن محصول اعم از شمش و نورد و همچنین بین ۳۰۰ تا ۳۰۰ هزار تن صادرات را در دستور کار داریم. البته از ابتدای امسال تا ۲۵ خردادماه میزان تولید ۲۴۵ هزار تن و میزان صادرات ۶۵ هزار تن بود.

شایان ذکر است که مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداری از نيروهای متعهد، متخصص و توان فنی بالا در حال حاضر يكی از جوان‌ترين و فعال‌ترين مجموعه‌های فولادی كشور است كه محصولات فولادی خود را با بهترین كيفيت روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌كند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.