سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
اتصال خط برق چهار کیلومتری فولاد قائنات به شبکه سراسری طی ۱۲ روز
06 آبان 1399 - 14:51
شناسه : 475
خط برق چهارکیلومتری فولاد قائنات، دریک اقدام بی سابقه در مدت 12روز؛ به شبکه اصلی برق کشورمتصل و35کیلومتر کابل کشی فیبر نوری این مجتمع نیز انجام شد.
ارسال توسط : منبع : اقدامی بی سابقه که در فولاد قائنات به ثمر نشست
پ
پ

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، محمد فخرآبادی مدیر این مجتمع با اعلام مطلب فوق افزود: این اتفاق بزرگ شب گذشته شکل گرفت و در مدت زمان خاموشی برق منطقه ؛ خط ۴۰۰کیلو ولت شادمهر-کاوه قائنات؛ بدون راکتور برقدار و همچنین خط چهارکیلومتری برق این مجتمع نیز به شبکه برق اصلی شرق کشور متصل شد. فخرآبادی تصریح کرد: انتقال راکتور بیش از۵۰تنی این شبکه به پست برق، از دیگر اقداماتی بود که انجام شد.

مدیرمجتمع فولاد قائنات همچنین خاطر نشان ساخت: این رویدادبزرگ که به زعم مدیران استانی، تاکنون در این خراسان جنوبی بی سابقه بوده است؛ نشان داد که می توان با تکیه بردانش و آگاهی فنی وتخصصی جوانان ومتخصصان ایرانی کارهای بزرگی را انجام داد.
فخرآبادی همچنین افزود: باتوجه به نیاز مبرم این مجتمع برای برخورداری از شبکه ارتباطی بیسیم و با سیم کشور و متصل شدن به خطوط مخابراتی استان و دیگرنقاط کشور، لازم بود که ۳۵کیلومترکابل گذاری فیبر نوری برای این مجتمع انجام شود که این مهم نیز ظرف همین مدت دوازده روزه انجام و این مجتمع به شبکه ارتباطی کشور متصل شد.
وی یادآوری کرد: اقدامات فوق، باهمکاری شرکت برق منطقه ای استان خراسان جنوبی ؛ شرکت توانیر؛ شرکت مخابرات استان و حمایت های معنوی ایمیدرو ؛شرکت ملی فولاد ایران ؛ استانداری و نماینده مردم قائنات درمجلس شورای اسلامی و تلاش شبانه روزی پرسنل پیمانکاروکارفرما به نتیجه رسید.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.