سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
اتمام آزمون استخدامی شرکت چادرملو
23 مرداد 1400 - 12:23
شناسه : 16118
آزمون استخدامی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به منظور جذب نیروهای فنی در رشته‌های، مهندسی بهداشت حرفه‌ای، مهندسی ایمنی صنعتی، عمران،شیمی، صنایع، برق، مکانیک، متالوژی، IT و مدیریت بازرگانی صبح روز پنج‌شنبه 21 مرداد ماه در دو حوزه آزمونی دانشگاه یزد با حضور 543 نفر شرکت‌کننده برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، فرهاد آذرین‌فر مدیر کل حوزه مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به موفقیت در برگزاری این آزمون از سوی مرکز آزمون‌های آزاد دانشگاه صنعتی شریف، اظهار داشت: بعد از اعلام پذیرفته‌شدگان به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از سوی مجری برگزاری آزمون طی ۴۵ روز تا دو ماه مراحل مصاحبه تخصصی، گزینش و سایر مراحل انجام می‌شود و ۶۰ نفر از پذیرفته‌شدگان نهایی پس از انجام معاینات پزشکی با انعقاد قرارداد در مدت معین،  فعالیت خود را در شرکت آغاز خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به علت برگزاری آزمون توسط دانشگاه صنعتی شریف، خاطرنشان کرد: به دلیل رفع هرگونه شائبه، برگزاری این آزمون را بر عهده مرکز آزمون این دانشگاه به عنوان یک مرجع تخصصی قرار دادیم. همچنین این آزمون شامل پاسخ به سوالات دو دفترچه عمومی و تخصصی بود که داوطلبین می‌بایست در مدت ۱۳۰ دقیقه به سوالات آن پاسخ دهند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.