چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
اتمام تعمیرات اساسی کنتیواتل شماره۳۹ کارگاه شمش فولادسازی ذوب‌آهن
08 آذر 1400 - 10:42
شناسه : 21065
تعمیرات اساسی کنتیواتل شماره ۳۹ کارگاه شمش از ۲۰ آبان‌ماه آغاز شد و پس از پنج روز اجرای این تعمیرات ۲۴ آبان‌ماه به مدار تولید پیوست.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی بزاز اصفهانی معاون تجهیزات مکانیکی بخش فولادسازی ذوب‌آهن، اظهار داشت: کنتیواتل ۳۹ وظیفه چرخاندن شمش‌ها برای تمیزکاری، کنترل ظاهری و بررسی عیوب احتمالی را بر عهده دارد. لذا این تعمیرات با همکاری و مشارکت مدیریت‌های برنامه‌ریزی و نظارت بر نگهداری، تعمیرات مکانیک و تعمیرات و نوسازی راه و ساختمان در شرایط ایمن و بدون هیچگونه حادثه انسانی و تجهیزاتی انجام شد.

تعویض ۳۸ تن قطعه در ذوب‌آهن

محمدی مهندس ارشد مکانیک تعمیرات ایستگاه‌های ریخته‌گری ۳و۶ در پایان خاطرنشان کرد: در این تعمیرات نزدیک به ۳۸ تن قطعات و تجهیزات دمونتاژ، سرویس و یا تعویض شد و برای انجام بخشی از این تعمیرات نیاز به ریخته‌گری دو عدد شمش ۲۴ متری با مقطع ۲۵۰Ï۳۲۰ میلی‌متر بود که با همکاری سرپرست کارگاه‌های ریخته‌گری و شمش این محصول قبل از تعمیرات، ریخته‌گری شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شایان ذکر است که همکاران برق بخش، کارگاه شمش، ایمنی فنی، سفارشات بخش، دفتر فنی و رانندگان جرثقیل و نظافت صنعتی بخش فولادسازی نیز در اجرای این تعمیرات مشارکت و حضور فعال داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.