جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
اتمام تعمیرات اضطراری زمزم یک فولاد خوزستان
16 بهمن 1400 - 9:38
شناسه : 24132
رییس نت واحدهای زمزم شرکت فولاد خوزستان گفت: خوشبختانه توانستیم در زمان محدودیت گاز از این فرصت جهت رفع اشکالات واحد زمزم یک شرکت فولاد خوزستان استفاده کنیم.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محسن کرم نیا رییس نت واحدهای زمزم شرکت فولاد خوزستان، اظهار داشت: محدودیت گاز را تبدیل به فرصتی برای رفع اشکالات واحد زمزم یک کردیم. اوایل دی ماه سال جاری که تقریبا محدودیت مصرف گاز حتمی شد و از آنجایی که واحدهای تولید آهن‌اسفنجی مصرف‌کننده عمده گاز در شرکت هستند، برنامه‌ای را طراحی و تعریف کردیم تا در صورت اعلام کاهش مقادیر مصرف گاز از سوی مدیریت، از این فرصت جهت رفع اشکالات به وجود آمده در واحد زمزم یک استفاده کنیم.

وی افزود: با اعلام محدودیت مصرف گاز از تاریخ یازدهم دی‌ماه به مدت دو هفته واحد زمزم یک را متوقف نمودیم تا ضمن برآورده نمودن الگوی مصرف گاز، به رفع عیوب و اشکالات در این واحد بپردازیم و با توجه به کمبود زمان جهت اخذ پیمانکار تنها یک پیمانکار جهت فعالیت‌های مکانیک دریافت شد و سایر فعالیت‌ها توسط همکاران نت، تولید و گروه نسوز با همکاری واحد ماشین‌آلات صورت گرفت.

رییس نت واحدهای زمزم شرکت فولاد خوزستان ضمن تاکید بر برنامه زمان‌بندی، گفت: طی ۱۴ روز فعالیت شبانه‌روزی با برنامه‌ریزی و مدیریت اعمال شده و تلاش همه جانبه همکاران و دست‌اندرکاران، با رعایت دستورالعمل‌های ایمنی و بهداشتی، خوشبختانه در این تعمیرات هیچ‌گونه حادثه‌ای رقم نخورد و در طول تعمیرات تلاش کردیم ضمن نظارت دقیق همکاران HSE در سایت، پتانسیل‌های خطر را با دقت بررسی و به صورت ریشه‌ای برطرف کنیم و همین حساسیت زمینه جلوگیری از بروز حادثه را مهیا نمود.

کرم‌نیا بیان کرد: در تاریخ ۲۵ دی‌ماه پس از اجرای تمامی موارد پیش‌بینی شده و همچنین بسیاری از فعالیت‌هایی که پیش‌بینی نشده بودند، اقدام به راه‌اندازی و بهره‌برداری از واحد زمزم یک نمودیم که خوشبختانه پس از راه‌اندازی کامل، واحد در شرایط بسیار خوبی از نظر کیفیت و کمیت‌های تولیدی قرار گرفت.

وی در پایان از تمامی کارکنان که نهایت همکاری، همفکری، همدلی و پشتکار را داشتند، تشکر و قدردانی نمود و برای همه عزیزان سلامتی و موفقیت را آرزو نمود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.