سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
اتمام پروژه شناسایی پهنه اکتشافی سراوان
08 دی 1399 - 7:10
شناسه : 4236
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: پروژه شناسایی پهنه‌های اکتشافی مواد معدنی در شهرستان سراوان با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از دنیای معدن، داود شهرکی در جریان حضور در سراوان و بازدید از شهرک صنعتی این شهرستان اظهار داشت: در مدت ۹ ماه نخست سال جاری میل به سرمایه گذاری در سراوان به میزان ۴۴۶ میلیارد ریال و سرمایه گذاری در بخش پروانه‌های بهره برداری صنعتی برابر با ۱۵۰ میلیارد ریال بوده است.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان ادامه اداد: در این مدت ۲۱ جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۴۴۶ میلیارد ریال و اشتغال ۲۸۵ نفر برای شهرستان سراوان صادر شده است.
«نشست سوت زنی در حوزه معدن»| از بروز فساد خانوادگی در معادن کرمان تا آسیب‌های محیط زیستی در معادن طلا/ حوزه معدن خلأهای قانونی داردرئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن: شبکه اطلاع رسانی جهت عارضه یابی عرصه تولید کشور ایجاد می شودچرا ۴۷۰۰ معدن در کشور غیرفعال است؟
وی خاطرنشان کرد: در ۹ ماه نخست امسال تعداد ۶ پروانه بهره برداری صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۴۵ نفر در شهرستان سراوان صادر شده است.
شهرکی ادامه داد : میل به سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی یا به عبارتی درخواست صدور پروانه اکتشاف، ۱۴ فقره بوده که هم اکنون در حال انجام امور اداری و فنی هستند.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: طرح‌های مهم در دست اجرا در این شهرستان شامل درب تولیدی از یو پی وی سی، شن و ماسه دانه بندی است.
شهرکی خاطرنشان کرد: پروژه شناسایی و پی جویی پهنه‌های اکتشافی مواد معدنی در شهرستان سراوان با اشتغال ۵۵ نفر و پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد با مساحت ۱۴ هزار و ۳۲۸ کیلومترمربع توسط شرکت ایمیدرو انجام شده که نتایج آن به زودی اعلام می‌شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.