دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
اثرات مستقیم صنایع معدنی گیلان در توسعه عمران کشور
22 خرداد 1401 - 15:33
شناسه : 28915
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: فعالیت ۳۲۰ واحد صنایع معدنی گیلان نقطه عطفی برای توسعه عمران و آبادانی کشور برشمرده می‌شود.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، تیمور پورحیدری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، در بازدید از دو کارخانه تولیدی و صنعتی، اظهار داشت: فعالیت صنایع معدنی به ویژه محصولات مرتبط به مصالح ساختمانی، اثرات مستقیم با مقوله عمران و آبادانی دارد. در وضعیت سخت اقتصادی باید زحمات و دشواری‌های حوزه تولید به درستی درک شود تا به تناسب آن، حمایت لازم با رویکرد مثبت جهت رفع مشکلات انجام پذیرد.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۳۲۰ واحد صنایع معدنی در استان گیلان افزود: ساختن یک کارخانه و ایجاد اشتغال و تحول در اقتصاد، به واقع ساختن خانه آخرت برای کارآفرینان است. طی یک سال گذشته، بیش از دو هزار ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید به حوزه صنعت جهت حمایت از بخش تولید پرداخت شده است که طی سال جدید نیز این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: در این شرایط کمبود انرژی برق، همه کنار تولید ایستاده‌ایم تا در مواجهه با مشکلات، به هر شکل ممکن از آن‌ها پشتیبانی کرده و مشکلات را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.