سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
اجرای ریل‌گذاری در معادن به همت وزارت صمت
25 اسفند 1400 - 13:16
شناسه : 25819
نماینده مردم بافت در مجلس‌شورای‌اسلامی در خصوص پروژه‌های صنعتی و معدنی کشور، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت حرکت خوب و تازه‌ای را با ریل‌گذاری در عرصه صنعت و به‌ویژه معادن آغاز کرده است که با وجود اهمیت آن، متاسفانه در طول سال‌ها مغفول مانده و محقق نشده بود.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، صمدالله محمدی نماینده مردم بافت در مجلس‌شورای‌اسلامی در مورد دغدغه صنایع که به عنوان یک مساله اساسی مطرح است، اظهار داشت: آغاز پروژه توزیع متوازن صنایع در کشور، قدم مهمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای حل این مشکلات محسوب می‌شود در حالی‌که این موضوع مهم سال‌ها مغفول مانده بود.

وی افزود: در مورد پروژه اکتشاف و استخراج معادن نیز به دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت، کار جدید و بسیار خوبی در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته و آن پیشبرد پروژه اکتشاف اصولی پهنه‌های معدنی است و با انجام آن، آمار و نقشه کلی منابع و معادن جمع‌آوری می‌شود.

نماینده مردم بافت در مجلس‌شورای‌اسلامی، گفت: در ایران مجموعه متنوعی از معادن و سنگ‌های معدنی وجود دارد، شروع پروژه اکتشاف اصولی می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد، اما در حالی که متولی این امر باید وزارت صنعت، معدن و تجارت بباشد، متاسفانه در دوره‌های گذشته این کار انجام نشده و این نخستین بار است که به همت وزیر صنعت، معدن و تجارت، چنین کاری انجام می‌شود.

محمدی بیان کرد: این حرکت مهم وزارت صنعت، معدن و تجارت که از خراسان‌جنوبی آغاز شده، باید نقشه راهی برای صنایع معدنی باشد و به یاری خدا در تمامی استان‌ها و بخش‌های دیگر نیز ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه ابتدا گلایه‌هایی در خصوص اجرا نشدن موضوع توزیع متوازن صنایع وجود داشت، بیان کرد: پس از گفت‌وگو با وزیر صمت و شنیدن و مشاهده توضیحات و مستندات ایشان در رابطه با پیشبرد اهداف وزارتخانه در این خصوص، تردیدی باقی نماند که شرایط تغییر خواهد کرد و در مسیر بهبود وضعیت نامناسب پیش آمده در طول سال‌های گذشته، قرار داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در روحیه عمل‌گرایی، ایمان و اعتقاد ایشان به انجام وظیفه در وزارت صنعت، معدن و تجارت تردیدی وجود ندارد و به صورت جدی برای تحقق وعده‌های داده شده، قدم برمی‌دارند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.