جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
اجرای طرح‌های جدید در فولاد هرمزگان طی ماه‌های آینده
23 بهمن 1400 - 10:37
شناسه : 24497
همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین عملیات اجرایی پروژه‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت فولادمبارکه و مسئولان استانی برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در آیین عملیات اجرایی پروژه‌های توسعه‌ای شرکت با تاکید بر حمایت مدیرعامل شرکت فولادمبارکه از طرح‎‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان، اظهار داشت: امروز شاهد احداث مدول سوم تولید آهن‌اسفنجی با ظرفیت ۹۰۰ هزار تن در سال، احداث واحد دوم تولید گازهای صنعتی با ظرفیت ۱۰ هزار نرمال مترمکعب بر ساعت اکسیژن، احداث سیلوهای ذخیره آهن‌اسفنجی با ظرفیت ۲۸ هزار تن و احداث مگامدول احیا مستقیم شرکت سیمین هرمز با ظرفیت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن در شرکت فولاد هرمزگان هستیم و حمایت مدیرعامل شرکت فولادمبارکه از این طرح‌ها تقدیر می‌کنیم.

وی به این موضوع که شرکت فولاد هرمزگان یکی از پیشرفته‌ترین صنایع فولادی کشور است، تاکید کرد و افزود: توسعه زیرساخت‌های کشور از اهداف شرکت فولادمبارکه است و طرح‌های توسعه‌ای که عملیات احداث آن‌ها امروز در شرکت فولاد هرمزگان آغاز شد، به رفع محرومیت در استان هرمزگان یاری می‌رساند. لذا در همین راستا طی ماه‌های آینده طرح‌های بزرگ‌تر و مهمتری را در استان هرمزگان آغاز می‌کنیم.

حمایت مسئولان استان در زمان محدودیت انرژی

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از حمایت‌های استاندار هرمزگان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بالاخص نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس تقدیر کرد و گفت: این حمایت‌ها باعث شد تا به رغم سختی‌ها، محدودیت‌های انرژی، اعم از برق و گاز تاثیری بر روند رو به رشد تولید در فولاد هرمزگان نداشته باشد. و این شرکت با کمترین خللی در تولید، اهداف خود را دنبال کرده است.

معروفخانی در پایان با اشاره به اینکه عملکرد یازده ماهه فولاد هرمزگان نشان می‌دهد که در راستای تحقق شعار سال گام برمی‌دارد، خاطرنشان کرد: کارکنان شرکت فولاد هرمزگان و به ویژه کارگران این شرکت در شرایط نامساعد آب و هوایی برای دستیابی به رکوردهای تولید تلاش می‌کنند که از زحمات آن‌ها تشکر می‌کنم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.