سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
اجرای طرح طبقه‌بندی نیروهای پیمانکاری در نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری
28 فروردین 1400 - 16:11
شناسه : 10608
اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری ابلاغی وزارت نفت در شرکت نفت و گاز اروندان، از بهمن‌ ماه سال 1399 وارد مرحله اجرایی شده است؛ به طوری که مراحل اجرای این طرح در دستور کار شرکت ملی حفاری ایران قرار دارد که پس از رفع اشکالات، به‌ زودی اجرایی می‌شود.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سعید ابراهیمی سرپرست منابع انسانی شرکت نفت و گاز اروندان، اظهار داشت: پیرو صدور بخشنامه مقام عالی وزارت نفت و با هدف برقراری عدالت نظام‌مند و یکنواخت کردن پرداخت‌ها متناسب با ارزش مشاغل، مدیریت‌های امور مالی، منابع انسانی و نمایندگان کارفرما ملزم به اجرایی کردن مفاد این بخشنامه شدند.

وی افزود: طبقه‌بندی مشاغل کارکنان پیمانکاری شاغل در پیمان‌های مستمر (غیرپروژه‌ای)، انجام محاسبات مربوط به حقوق و مزایای متعلقه بر اساس دستورالعمل اجرایی، ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمان به افراد مشمول و افراد تحت تکفل و متعاقب آن پرداخت حقوق و دستمزد، از نکات مورد تاکید این بخشنامه است که برای رفاه حال همکاران، همه مراحل اداری و مالی در کم‌ترین زمان ممکن و مراحل پرداخت آن نیز انجام شده است.

سرپرست منابع انسانی شرکت نفت و گاز اروندان، گفت: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری از بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ اجرایی شده و اجرای این طرح برای نیروهای شاغل در میدان‌های در حال توسعه و تحویل شده به این شرکت نیز، در حال بررسی و پیگیری است.

طرح طبقه‌بندی پیمانکاران ملی حفاری به ‌زودی اجرا می‌شود

فرشید ممبینی مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران، اذعان داشت: پس از تدوین طرح طبقه‌بندی مشاغل برای کارگران شرکت‌های پیمانکار طرف قرارداد صنعت نفت و ابلاغ آن از سوی مقام عالی وزارت، اجرای طرح در اولویت برنامه‌های این مدیریت قرار گرفت.

وی افزود: یکی از مشکلات عمده در اجرای طرح شرکت ملی حفاری ایران، تنوع مشاغل و تخصص کارکنان شاغل در شرکت‌های پیمانکاری، تامین نیروی انسانی طرف قرارداد با توجه به گستردگی جغرافیایی حوزه فعالیت این شرکت و تطابق آن با مشاغل استاندارد اعلام شده از سوی شرکت ملی نفت ایران بود که با رایزنی مستمر و نشست‌های متعدد با ناصر مولایی مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، نسبت به ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز و جمع اطلاعات کارکنان اقدام لازم به عمل آمد. همچنین با توجه به در اختیار داشتن اطلاعات مجموعه کارکنان ارکان ثالث در سامانه نرم افزاری (HRM)، هم‌اکنون بخش زیادی از زیرساخت‌های مورد نیاز فراهم شده است.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران، گفت: برای آن دسته از سمت‌هایی که تاکنون همسان‌سازی نشده‌‌اند، اقدامات نهایی از سوی مهندسی ساختار و بهره‌‌وری شرکت در دست اقدام است تا در خصوص این مشاغل نیز همانند سایر مشاغل موجود سازمان، بر اساس استانداردهای اعلام شده، تطبیق و همسان‌سازی صورت پذیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح طبقه‌بندی مشاغل به طور قطع پس از رفع اشکالات و تکمیل اطلاعات و حل مشکلات حقوق و دستمزد نیروهای عملیاتی، به زودی اجرا و نیروهای پیمانکاری مشمول طرح، از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.