چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
اجرای ماده ۴۵ آیین نامه اجرایی قانون معادن در استان بوشهر
08 اردیبهشت 1400 - 15:35
شناسه : 11429
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، گفت: در اجرای ماده 45 آیین‌نامه اجرایی قانون معادن، بهره‌برداران معدنی به مدت 3 ماه فرصت دارند نسبت به تمدید پروانه معدنی فعالیت خود اقدام نمایند.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسن بحرینی معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به ابلاغ دستورالعمل تعیین تکلیف وضعیت بهره‌بردارانی که نسبت به اجرا و رعایت کامل و دقیق مفاد ماده ۴۵ آیین‌نامه اجرایی قانون معادن اقدامات لازم و به موقع را نداشته‌اند، اظهار داشت: بهره‌برداران معادن به شرط معتبر بودن پروانه بهره‌برداری در زمان درخواست تمدید؛ فعال بودن معدن، تعیین تکلیف حقوق دولتی معادن، رعایت ضوابط فنی و ایمنی و سایر مراحل تمدید پروانه می‌توانند نسبت به تمدید اعتبار مجوز اقدام نمایند.

وی افزود: بهره‌برداران معادن در صورت ارائه درخواست تمدید، صرفا تا پایان سه ماه آینده فرصت دارند تا کلیه اقدامات و مراحل اجرایی ماده ۴۵ آیین‌نامه اجرای را انجام و برای تمدید پروانه بهره‌برداری اقدام کنند.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: پس از پایان مهلت اعلام شده، به هیچ عنوان اقدامی در این زمینه مقدور نخواهد بود و ملاک عمل، اجرای کامل ماده ۴۵ آیین‌نامه اجرایی قانون معادن خواهد بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.