پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
اجرای هرچه سریع‌تر طرح تحول دیجیتال در فولادمباركه ضروری است
08 خرداد 1400 - 17:24
شناسه : 13036
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه: مدیرعامل شرکت فولادمبارکه ضمن ابراز خرسندی از امضای تفاهم‌نامه این شرکت با ایرانسل گفت: امیدواریم که طرح تحول دیجیتال با سرعت انجام و تغییرات مدیریتی کشور باعث تغییر در سرعت این طرح نشود.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمیدرضاعظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در آیین امضای تفاهم‌نامه این شرکت با ایرانسل، اظهار داشت: این تفاهم‌نامه شروع بسیار خوبی است تا با کمک شرکت ایرانسل پروژه‌های طرح تحول دیجیتال در فولادمبارکه اجرا شوند.

وی افزود: بی‌شک اراده و عزم قطعی فولادمبارکه نه به عنوان یک اقدام ظاهری بلکه یک ضرورت در جهت استفاده از نسل پنجم تلفن همراه برای اجرای طرح تحول دیجیتال بسیار جدی است.

تفاهم‌نامه فولادمبارکه با ایرانسل پیام مهمی برای شرکت‌های دانش‌بنیان دارد

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، گفت: امروز فولادمبارکه با این اقدام اراده قطعی خود را برای اجرای طرح تحول دیجیتال نشان داد که همراهی شرکت ایرانسل در این راستا یاری‌رسان ما خواهد بود.

عظیمیان بیان کرد: تفاهم‌نامه فولادمبارکه با ایرانسل در راستای هوشمندسازی تولید در این شرکت، پیام مهمی برای شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات است تا آن‌ها نیز در این راه کنار ما قرار گیرند.

ضرورت اجرای هرچه سریع‌تر طرح تحول دیجیتال در فولادمبارکه

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه با تاکید بر ضرورت استفاده بیشتر و بهتر فولادمبارکه از خدمات شرکت ایرانسل اذعان داشت: شرکت ایرانسل در جهت ارتقای سطح تکنولوژی ارتباطات کشور بسیار فعال عمل کرد و همواره درصدد افزایش راندمان و بهره‌وری بوده است، لذا یک همراه خوب برای فولادمبارکه در تحقق هدف فوق است.

عظیمیان در پایان ضمن ابراز خرسندی از امضای تفاهم‌نامه فولادمبارکه با ایرانسل خاطرنشان کرد: امیدواریم که طرح تحول دیجیتال با سرعت انجام و تغییرات مدیریتی کشور باعث تغییر در سرعت این طرح نشود. البته اگر بخواهیم فولادمبارکه با همین قدرت تولید و فروش حرکت کند لازم است که طرح تحول دیجیتال اجرایی شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.