سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
اجرای پروژه‌های بلندمدت اساسی‌ترین برنامه توسعه گل‌گهر
01 دی 1400 - 9:49
شناسه : 22060
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و هییت همراه از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر و طرح‌های دردست ‌اقدام این شرکت بازدید کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر
پ
پ

به‌ گزارش اخبارفلزات، ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با حضور در شرکت توسعه آهن و فولاد در نشست مدیران این شرکت حضور پیدا کرد. طی این جلسه رویکردها و اهداف گوناگون شرکت توسعه آهن و فولاد و گزارشی از عملکردهای انجام‌شده به اطلاع مدیرعامل شرکت گل‌گهر رسانده شد و پیرامون اهداف و برنامه‌های آینده این شرکت نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی فعالیت‌های روبه‌رشد شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر را رضایت‌بخش خواند و اظهار داشت: خوشبختانه شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر با مدیریت محمد محیاپور مسیر خوبی را برای توسعه و پیشرفت در حوزه‌های مختلف انتخاب کرده و با شتاب امیدوارکننده‌ای در این مسیر قرار گرفته ‌است.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، گفت: امیدواریم همان‌گونه که تاکنون عملکرد خوبی از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر شاهد بوده‌ایم، ازاین‌پس نیز با حمایت و همراهی شرکت گل‌گهر و همچنین جدیت و استفاده از توان پرسنل این مجموعه؛ شاهد پیشرفت‌های روزافزون این شرکت باشیم.

هم‌افزایی این دو شرکت عامل اصلی رسیدن به اهداف پیش رو است

محمد محیاپور مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر نیز با تشکر از حمایت‌های همیشگی ایمان عتیقی با اشاره به رویکرد آینده‌نگر این شرکت، بیان کرد: پروژه‌های بلندمدت شرکت همواره یکی از اساسی‌ترین برنامه‌هایی بوده که به آن پرداخته‌ایم و تحقق صددرصدی این برنامه‌ها یکی از اقداماتی است که در اولویت‌های اصلی پرسنل و مجموعه شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر قرار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌افزایی و همدلی مدیران این دو شرکت عوامل اصلی هستند که همواره توانسته به این شرکت برای تحقق اهداف خود و تکمیل پروژه‌های در دست‌اقدام کمک نماید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.