پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
احداث بیمارستان تخصصی فولادمبارکه در آینده نه‌چندان دور
03 شهریور 1400 - 17:49
شناسه : 16643
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه مطرح کرد؛ مدیرعامل شرکت فولادمبارکه به مناسبت روز پزشک ضمن دیدار با پزشکان و کادر بهداشت و درمان شرکت گفت: ایجاد پرونده سلامت کارکنان و خانواده آن‌ها، یکی از اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد؛ چراکه در این زمینه زیرساخت‌ و امکانات لازم فراهم بوده و قابلیت اجرایی شدن دارد.
ارسال توسط : منبع : اقتصاد آنلاین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، اظهار داشت: مردم ایران در دهه ۶۰ درگیر شرایط جنگ بودند و شعار «رزمندگان تشکر تشکر» را سر می‌دادند؛ اکنون نیز می‌بینیم که کادر درمان در جبهه سلامت با وجود فشارهای بسیار در حال تلاش هستند. و مردم نیز از زحمات بی‌دریغ آن‌ها قدردانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مساله کرونا تنها یکی از مشکلات موجود است، افزود: فعالیت در فولادمبارکه یک کار طاقت فرسای بوده و همواره با حوادث و مشکلاتی در حین کار مواجه است، اما خوشبختانه طی سه سال گذشته هیچ شکایتی از بخش‌های HSE (طب کار، اورژانس و …)  وجود نداشته که این امر نشان‌دهنده فعالیت مطلوب پرسنل و مدیران فعال در این بخش‌ است.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، گفت: سطح توقع ما و کارکنان شرکت مجموعه از بخش بهداشت و درمان شرکت همچون سطح توقعی است که جامعه از فولادمبارکه دارد؛ البته اقدامات خوبی در این بخش انجام می‌شود و می‌توان با استفاده از تکنولوژی روز آن‌ها را ارتقاء بخشید. لذا پرونده سلامت کارکنان و خانواده آن‌ها، یکی از اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد؛ چراکه در این زمینه زیرساخت‌ و امکانات لازم فراهم بوده و قابلیت اجرایی شدن دارد.

عظیمیان بیان کرد: احداث بیمارستان مجهز نیز یکی دیگر از اقداماتی است که برای سرویس‌دهی به کارمندان در شرایط خاص و اورژانسی که ممکن است ناشی از فعالیت در حین کار باشد، در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم خدمات لازم را ارائه دهیم؛ در واقع با احداث بیمارستان برای کارکنان امنیت سازمانی مجموعه افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: سرعت عمل در دقایق خاص و خدمات اورژانسی هستند که نجات‌دهندگی و تاثیرگذاری سیستم بهداشتی و پزشکی فعال در فولادمبارکه را می‌تواند به خوبی نشان دهد.  در این راستا بخشی از هزینه تجهیز این مراکز را شرکت فولادمبارکه متقبل شده است.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در پایان از مدیر بهداشت حرفه‌ای، ایمنی و محیط‌زیست شرکت نیز تقدیر و ابراز امیدوری کرد که فولادمبارکه می‌تواند خدمات بهداشتی، درمانی، طب کار و اورژانس را در سطح بالایی ارائه دهد و بیمارستان تخصصی را برای پرسنل خود در آینده‌ای نزدیک احداث کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.