سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
احداث خطوط دیگر انتقال آب با راهبری ایمیدرو
26 بهمن 1399 - 10:34
شناسه : 7013
نماینده مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نماینده مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در خصوص وجود ذخایر غنی معدنی استان یزد گفت: وجود ذخایر غنی در معادن استان یزد که منجر به استقرار صنایع معدنی در استان شده است، همزمان با اجرای پروژه انتقال آب خلیج فارس می‌تواند زمینه ایجاد «رونق تولید» و «اشتغالزایی فراگیر» را بیش از گذشته به وجود آورد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم با اشاره به برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اجرای فاز دوم انتقال آب از خلیج فارس اظهار داشت: پروژه انتقال آب زمینه حل این بحران و تامین آب پایدار برای کشاورزی و به ویژه صنایع استان را حل خواهد کرد.

وی افزود: یزد از جمله استان‌های کویری و دارای بارندگی‌های محدود است. این موضوع باعث شده است تا یزد در سطح بحران قرار گیرد و روستاییان را روانه شهرها کند.

هدایت سرمایه شرکت‌ها و بخش خصوصی

نماینده مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم با بیان اینکه ایمیدرو می‌تواند در هدایت سرمایه موثر باشد، گفت: ایمیدرو با راهبری بخش خصوصی و شرکت‌های بزرگ می‌تواند در هدایت سرمایه به سمت توسعه یا احداث خطوط دیگر انتقال آب موثر عمل کند تا عملیات بهره‌برداری از معادن استان تسریع شود.

صباغیان بافقی تاکید کرد: با تحقق این مهم، میزان بهره‌وری در ایمیدرو و شرکت‌های تابعه و زیرمجموعه افزایش و نتایج آن عاید مردم استان و اقتصاد معدن خواهد شد.

احداث خطوط دیگر انتقال آب با راهبری ایمیدرو

نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در خانه ملت ضمن برشمردن ویژگی‌های طرح فوق، پیشنهاد داد: با توجه به اینکه این میزان آب که به استان یزد منتقل می‌شود به اندازه نیاز منطقه نخواهد بود می‌توان با تدبیر وزارت صنعت، معدن و تجارت ، حجم آب انتقالی را افزایش داد.

صباغیان بافقی در پایان خاطرنشان کرد: ایمیدرو به عنوان یک مجموعه توسعه‌ای می‌تواند پرچمدار اجرای کامل این پروژه باشد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.