جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
احداث دو مجتمع فولادی در بوشهر و گناوه
19 آبان 1400 - 12:55
شناسه : 20337
استاندار بوشهر در نشست با سرمایه‌گذاران گروه بهمن گفت: با سرمایه‌گذاری ۲۵ هزار میلیارد تومانی داخلی و خارجی دو مجتمع تولید فولاد در شهرهای بوشهر و گناوه این استان احداث می‌‎شود.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در نشست با سرمایه‌گذاران گروه بهمن، اظهار داشت: یکی از این مجتمع‌ها با سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی در بوشهر و مجتمع فولاد دیگر نیز با ۸۰ هکتار وسعت و ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بین ایران و چین حداکثر تا یکماه آینده در بندر گناوه وارد مرحله احداث می‌شود.

وی افزود: بوشهر در آستانه یک جهش اقتصادی بزرگ است و همه زیرساخت‌های لازم برای این جهش اقتصادی فراهم است. وجود ۳۰ واحد پالایشگاهی و تولید ۷۰ درصد گاز کشور بخشی از ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه نفت، گاز و پتروشیمی است. همچنین در استان بوشهر ۴۲ واحد پتروشیمی وجود دارد که ۲۴ واحد آن در حال تولید و ۱۸ واحد در دست توسعه هستند.

احداث پروژه پی وی سی هدف دیگر گروه بهمن

حمید کشاورز مالک گروه بهمن و مدیر پتروپالایش بهمن در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر راه‌اندازی دو مجتمع فولاد سرمایه‌گذاری و احداث پروژه تولید پی وی سی نیز در منطقه ویژه شمال استان بوشهر مدنظر است. لذا در این زمینه مطالعاتی انجام شده که استان بوشهر مستعد اجرای این طرح است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.