چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
احداث مرکز نوآوری تخصصی فولاد در کیش
30 آبان 1400 - 12:02
شناسه : 20747
رییس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران از راه‌اندازی و پشتیبانی مرکز نوآوری تخصصی و حمایت از استارت‌آپ‌ها و هسته‌های فناور در حوزه‌های صنعتی مورد نیاز شرکت فولاد هرمزگان خبر داد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مجید علی‌زاده رییس پردیس کیش دانشگاه تهران در حاشیه بازدید مدیران شرکت فولاد هرمزگان از این پردیس دانشگاهی و بررسی زمینه‌های همکاری راهبردی شرکت فولاد هرمزگان و پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، اظهار داشت: در حال حاضر پنج شرکت در مرکز نوآوری پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران مستقر هستند. در گام اول برای راه‌اندازی و پشتیبانی مرکز نوآوری تخصصی مرتبط با صنایع فولاد، عضویت شرکت فولاد هرمزگان در مرکز نوآوری پردیس بین‌المللی کیش در حال مطالعه است.

وی افزود: در صورت حضور شرکت فولاد هرمزگان در مرکز نوآوری پردیس بین‌المللی کیش، این مرکز می‌تواند حمایت‌های خوبی برای ساخت دستگاه‌هایی که صنایع فولاد نیاز دارند، انجام دهد و در واقع نقش شتاب‌دهنده را ایفا کند.

رییس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران در پایان از پیشنهاد مطرح شده در جلسه با مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان برای راه‌اندازی یک مرکز تحقیقاتی مشترک خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس این پیشنهاد، قرار است مرکز تحقیقاتی مشترک بین پردیس بین‌المللی کیش و صنایع فولاد، مس و آلومینیوم جنوب کشور راه‌اندازی شود. همچنین فعالیت‌های مشترک دانشگاه و شرکت فولاد هرمزگان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و بین‌المللی‌سازی دانشگاه است.

گفتنی است، عطاالله معروف‌خانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان نیز پس از بازدید از کارگاه طراحی صنعتی، آزمایشگاه مکاترونیک، تالار نوآوری و مرکز تندرستی پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، بر گسترش فعالیت‌های مشترک پژوهشی و آموزشی با نگاه مساله‌محور تاکید کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.