دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
احداث واحد یک میلیون تنی کنسانتره سنگ‌آهن در قروه
27 آبان 1400 - 12:46
شناسه : 20661
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در راستای تکمیل چرخه فراوری سنگ‌آهن واحد یک میلیون تنی کنسانتره در بخش چهار دولی شهرستان قروه احداث می‌شود.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمد دره وزمی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان در خصوص فعالیت شرکت صبانور که بهره‌بردار معدن سنگ‌آهن گلالی است، اظهار داشت: به تازگی مجوزی برای این شرکت صادر شده است که در محدوده بین روستای وینسار و روستای شهاب‌الدین از توابع بخش چهار دولی شهرستان قروه واحد یک میلیون تنی کنسانتره سنگ‌آهن احداث کند و این امر در مرحله واگذاری زمین است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی از معدن سنگ‌آهن گلالی بازدید کرد و در این بازدید ضمن حضور در دفتر فنی و بررسی عملکرد باسکول این معدن درخواست‌ها و مطالبات پرسنل معدن به ویژه رانندگان را پاسخ داد.

هوشیار محمد زاده مسئول دفتر فنی و سرپرست معدن سنگ‌آهن گلالی در پایان با بیان اینکه ۷۱ نفر در این معدن به صورت مستقیم مشغول به کار هستند، خاطرنشان کرد: معدن گلالی با مدیریت شرکت معدنی صبانور از سال ۱۳۷۲ شروع به فعالیت کرده است و سالیانه ۵۰۰ هزار تن سنگ‌آهن از معدن استخراج می‌شود.

گفتنی است، رانندگان این معدن در کنار مشکل حضور رانندگان غیربومی به مشکلاتی مانند کمبود هزینه بار و حمل و نقل و محاسبه آن به مبلغ هر تن ۲۰ هزار تومان، مشکل نامناسب بودن جاده گلالی به سمت وینسار و عدم همکاری انجمن صنفی رانندگان در خصوص تحویل لاستیک با قیمت تعاونی، اشاره کردند و از مدیر کل صنعت، معدن و تجارت قول پیگیری گرفتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.