سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
احداث کارخانه تولید فولاد در چهاربرج میاندوآب
10 اسفند 1399 - 12:40
شناسه : 8078
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جذب سرمایه برای راه‌اندازی کارخانه تولید فولاد در ناحیه صنعتی شهر چهاربرج گفت: در روزهای آینده، عملیات اجرایی این کارخانه در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و با اشتغال‌زایی برای یک هزار نفر آغاز می‌شود.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبافلزات، مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برای تحقق این مهم نیاز به همکاری همه آحاد مردم این منطقه است، اظهار داشت: تجهیزات مورد نیاز این کارخانه تا روز آینده به محل سرمایه‌گذاری می‌رسد و پس از تکمیل چرخه کامل تولید فولاد، فعالیت آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: با راه‌اندازی چرخه تولید فولاد در این شهرستان، علاوه بر ایجاد اشتغال‌زایی، زمینه رونق اقتصادی منطقه چهاربرج نیز فراهم خواهد شد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، ایجاد فرصت‌های اشتغال را یکی از مطالبه‌های مهم جوانان میاندوآب دانست و گفت: اکنون این مهم در حال تحقق است، بنابراین باید در این زمینه همه مردم همکاری لازم را داشته باشند.

عیسی‌زاده با بیان اینکه سرمایه‌گذار قول مساعد برای بهره‌برداری از آن طی مدت ۹ ماه را داده ‌است، اذعان داشت: به دنبال بهره‌برداری از این واحد تولیدی، زمینه ایجاد سایر فرصت‌های شغلی مرتبط با آن نیز ایجاد می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای سهولت در حمل محصولات تولیدی در محل، با پیگیری‌های انجام شده و تفاهم‌نامه بسته شده بین شرکت راه‌آهن و سرمایه‌گذار در محل روستای مظفرآباد که خط راه‌آهن از آنجا می‌گذرد، برای سهولت در انتقال بار به شهرهای دیگر، سکوی ویژه‌ای ایجاد می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.