سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
احداث ۲ کارخانه فولاد در منطقه ویژه پارسیان
13 شهریور 1400 - 11:30
شناسه : 17089
مدیرعامل منطقه ویژه انرژی بر پارسیان گفت: مجوز احداث 2 کارخانه فولاد در این منططقه صادر شد که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی‌اصغر علامه مدیرعامل منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان، اظهار داشت: از آغاز فعالیت در منطقه ویژه، توانستیم با ورود به حوزه زیرساخت، جذب سرمایه‌گذار، اصلاح ساختار در منطقه ویژه، صادرات و واردات به صورت ویژه اقدامات ارزنده‌ای انجام دهیم.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه پارسیان در استان هرمزگان در کشور شناخته شده نبود، افزود: با تامین ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار، اجرای ۱۰ پروژه پیمانش، گلنگ‌زنی ۸ پروژه و ۲ کلنگ در بهمن ماه سال گذشته تمام تلاش خود را در جهت شناخت این منطقه به کل کشور کردیم.

مدیرعامل منطقه ویژه انرژی بر پارسیان با اشاره به اینکه در حوزه زیرساخت ۱۰ پروژه داریم، گفت: چهار شرکت مشاوره در حوزه برق، پتروشیمی، مخابرات و سرمایه‌گذاری وجود دارد تا مطالعات جامع را انجام دهند و براساس این برنامه‌ها و اعتبارات را پیش خواهیم برد.

علامه با بیان اینکه همه این زیرساخت‌ها در جهت مانع‌زدایی و حرکت در مسیر شعار سال خواهد بود، بیان کرد: ۱۰ قرارداد سرمایه‌گذاری بسته شده و ۱۰ قرارداد دیگر در مسیر بسته شدن است. ۲ مجوز فولاد برای منطقه ویژه صادر شده که تا یک هفته دیگر قرارداد آن منعقد خواهد شد. همچنین تا پایان سال نیز ۲۰ پروژه سرمایه‌گذاری فعال خواهد شد، طی ۹ ماه گذشته نیز در حوزه بندر ۴۰۰ هزار تن صادرات داشته‌ایم و این پتانسیل وجود دارد که به هدف نهایی یعنی همان ۱۹ پست اسکله نیز برسیم.

وی در پایان از حضور منطقه ویژه در حوزه مسائل اجتماعی سطح شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: منطقه ویژه پارسیان موظف است که در این شهرستان و روستاهای اطراف آن زیرساخت‌های لازم را آماده کند، همچنین با ورود به حوزه مسائل اجتماعی، مردم را جدای از خود نمی‌بینیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.