پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
احیای ۱۰۱ واحد راکد صنعتی آذربایجان‌غربی
06 خرداد 1400 - 11:04
شناسه : 12935
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال مبنی بر سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، ۱۰۱ واحد تولیدی صنعتی راکد به چرخه تولید بازگردانده خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، غلامرضا بابایی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: طی سال جاری با تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام صنعتی در این استان، پیش‌بینی شد که برای ۱۸۰ فقره پروانه بهره‌برداری با اشتغال‌زایی مستقیم برای دو هزار و ۷۰۰ نفر در استان صادر شود.

وی افزود: با افزایش حجم و صادرات تنوع محصولات صادراتی استان به کشورهای مختلف به ویژه ۱۵ کشور همسایه همچون هند و چین، شاهد افزایش صادرات غیرنفتی طی سال جاری خواهیم بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی، گفت: در خصوص معادن و استفاده از مزیت‌های معدنی استان نیز طی سال جاری ۴۰ معدن جدید افتتاح و هفت معدن راکد نیز به بهره‌‌برداری مجدد می‌رسد.

بابایی بیان کرد: امسال در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه فعالیت‌های بازرگانی و واحدهای صنفی نیز با افزایش مواجه خواهیم شد. با این حال برای صدور بیش از ۱۷ هزار پروانه صنفی، بیش از ۳۴ هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای نظارت بهتر بر عملکرد واحدهای صنفی در استان، بیش از یک هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب سازماندهی خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.