جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
احیای ۱۷۰ واحد صنعتی راکد در استان تهران
19 اردیبهشت 1400 - 14:38
شناسه : 11947
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، گفت: ۱۷۰ واحد صنعتی راکد در استان تهران طی سال 1399 احیا و فعال‌سازی شدند.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری مهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، یدالله صادقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، اظهار داشت: تعداد ۱۷۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد و غیر فعال در سال ۱۳۹۹ با پیگیری کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید به مدار تولید بازگشتند. علاوه بر این تعداد ۲۲۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۱۳۹۹ برگزار شد که به مشکلات یک هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی و تولیدی رسیدگی و تعداد یک هزار و ۲۵۴ مصوبه ماحصل آن بود.

وی افزود: با توجه به شرایط سخت اقتصادی در اثر تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا، بعضی از واحدهای تولیدی به ویژه صنایع کوچک دچار آسیب شده‌اند که با عزم جدی مسئولان و دستگاهای اجرایی این مشکلات نیز مرتفع خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به پرداخت تسهیلات رونق تولید همچون سنوات گذشته به واحدهای متقاضی، گفت: تسهیلات جهش تولید به دارندگان جواز تاسیس، توسعه، پروانه بهره‌برداری، گواهی فعالیت صنعتی، کارت شناسایی کارگاه، پروانه اکتشاف، گواهی کشف، پروانه بهره‌برداری معدن و مجوزهای صنفی معتبر در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش قابل پرداخت است.

صادقی در پایان خاطر نشان کرد: متقاضیان می‌بایست درخواست خود را از طریق سامانه بهین یاب (behinyab) ثبت و در صورت تطبیق با اولویت‌ها به بانک عامل ارجاع خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.