جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای معدن طلای تفتان
24 خرداد 1400 - 13:18
شناسه : 13721
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: معدن طلای تفتان طی سال جاری با حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار آینده درخشانی را برای این شهرستان رقم خواهد زد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، اظهارداشت: در سیستان و بلوچستان مزیت‌های بی‌شمار پنهان و البته محرومیت‌های آشکار وجود دارد که از نگاه بنده بزرگ‌ترین مزیت این استان نیروی انسانی و مردمان خوب آن است که در طول تاریخ نقش‌آفرین بوده‌اند و اکنون نیز نقش موثری در توسعه شهرستان ایفا می‌کنند. 

وی با بیان اینکه از همه مردم استان که فضایی را فراهم کرده‌اند تا این منطقه تبدیل به یک کارگاه و فضای تولید شود تشکر می‌کنیم، افزود: بودجه این شهرستان براساس برنامه‌ریزی اولیه کمیته طی سال گذشته ۲۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد که این میزان در سال ۱۴۰۰ به ۷۴ میلیارد تومان افزایش یافت.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مجموعه اقداماتی که دولت در حوزه زیرساخت انجام داد کافی نیست و باید سرمایه‌گذاری صورت گیرد، گفت: سرمایه‌گذاری در برخی نقاط دارای سقف است اما سرمایه‌گذاری در حوزه شهرستان تفتان سقف ندارد.

موهبتی بیان کرد: ناحیه صنعتی که در شهرستان تفتان اخیرا تصویب شده آینده بسیار خوبی برای فراوری محصولات تولیدی در حوزه معدن و کشاورزی خواهد بود.

وی در پایان با بیان اینکه برای اتفاقات بزرگ نیاز است انسان‌هایی نقش‌آفرینی کنند که فهم و درک لازم را از این ثروت لایزال داشته باشند، خاطرنشان کرد: این افراد می‌توانند تحرک ایجاد کرده و بهره‌وری لازم را به حداکثر برسانند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.