چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
اخذ گواهینامه‌های بین المللی و سیستم یکپارچه مدیریت توسط تعاونی مصرف کارکنان ذوب‌آهن
01 دی 1399 - 5:50
شناسه : 3621
تعاونی مصرف کارکنان ذوب‌آهن اصفهان برای اولین بار موفق به دریافت گواهینامه‌های بین المللی و سیستم یکپارچه مدیریت شامل ISO ۱۴۰۰۱ (سیستم مدیریت زیست محیطی)، ISO ۴۵۰۰۱ (سیستم مدیریت شغلی و ایمنی) و ISO ۹۰۰۱ ( مدیریت کیفیت) شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از معدن نیوز، تعاونی مصرف کارکنان ذوب آهن اصفهان برای اولین بار موفق به دریافت  گواهینامه های بین المللی و سیستم یکپارچه مدیریت شامل ISO 14001 (سیستم مدیریت زیست محیطی)، ISO 45001 (سیستم مدیریت شغلی و ایمنی) و ISO 9001  (مدیریت کیفیت)  شد.
امین قنبری مدیرعامل این تعاونی ضمن بیان خبر فوق گفت: از جمله مزیت های دریافت گواهینامه های ایزو توسط تعاونی مصرف کارکنان ذوب آهن اصفهان این بوده که خود را با استاندارد های جهانی منطبق نماید ودر نهایت ایجاد کیفیت و اعتماد و اطمینان در کالاها و خدمات ارائه شده به سهامداران نماید.
وی افزود: با توجه به استاندارد های مربوطه و گواهینامه های بین الملی ، یک مجموعه برنامه با هدف کاهش هزینه ها و رفع اشتباهات و افزایش میزان بهره وری تدوین می گردد.
مدیرعامل تعاونی مصرف درخصوص گواهینامه زیست محیطی گفت: این شرکت کلیه الزامات مربوط به ایمنی و بهداشت شغلی کارکنان خود و همچنین الزامات مربوط به محیط زیست را کاملا رعایت می کند.
وی اظهار داشت: وجود اشتراک اسا سی بین این سه استاندارد باعث کاهش هزینه های موازی و دوباره کاری شده و بهره وری را افزایش داده است.
قنبری از دیگر مزایای این گواهینامه ها  به کاهش حوادث در محیط کار و افزایش ارائه خدمات بهتر و ایجاد انگیزه بیشتر در کارکنان و محیط  امن، ایده آل، شناسایی و ارزیابی گلوگاهها و کاهش ضایعات و مدیریت صحیح پسماند ها اشاره نمود و گفت: این گواهینامه های بین المللی کمک شایانی در دسترسی به بازار های جدید همانند فروشگاه اینترنتی زودی کالا و کسب اعتماد مشتری و خریداران نموده است.
وی افزود: در واقع هدف از صدور و اجرای این گواهینامه این است که شرکت تعاونی مصرف با ارائه یک شیوه هدفمند بر پایه استاندارد های لازم  اطمینان کافی در کارکنان  و سهامداران خود بوجود آورد.
مدیرعامل تعاونی مصرف اظهار داشت: از آنجایی که این تعاونی در پروژه های مختلف کارخانه حضور فعال دارد  بنابراین مسئول بهداشت حرفه ای و ایمنی کارگران و سایر افراد تحت فعالیت خود بوده و برای ارتقا و محافظت از سلامت جسمی و روحی آن ها می کوشد. در واقع این استاندارد ها یک سیستم مدیریت را فراهم می کند که با ایجاد مکان های مناسب کار ایمن و سالم به حذف خطرات و به حداقل رساندن آنها کمک می کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.