جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
ارائه مقالات کارشناسان فولاد خوزستان در دومین روز سمپوزیوم فولاد
25 آذر 1400 - 10:07
شناسه : 21882
در دومین روز سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۰، کارشناسان فولاد خوزستان و سایر ارائه‌دهندگان مقاله از سراسر کشور در سالن رازی مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش مقالات خود را ارائه کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی‌رضا بهوندی رییس تاسیسات بخش احیا فولاد خوزستان با ارائه مقاله شبیه‌سازی فرایند میدرکس با استفاده از نرم‌افزار هایسیس از سوی داوران مورد تقدیر قرار گرفت.

در ادامه فرشید مرادی کارشناس نت ذوب مقاله‌ پیش‌بینی مصرف انرژی در کوره‌های قوس الکتریکی با استفاده از شبکه عصبی را ارائه داد که با استقبال حاضرین مواجه شد. در این مقاله محمد پوریافر کاردان بخش فولادسازی و آذر عظیمی کاردان خدمات رفاهی، اعضای گروه بودند. سپس بهزاد چیت‌سازان کارشناس فناوری تولید بخش مواد اولیه، تاثیر افزودن آهک و بنتونیت بر خواص فیزیکی، شیمیایی و احیایی گندله تولیدی از کنسانتره چادرملو را ارائه کرد، که مورد استقبال قرار گرفت. مصطفی فتحی رئیس مرکز تحقیقات نیمه صنعتی فولاد خوزستان (پایلوت پلنت) دیگر عضو ارائه‌ دهنده‌ی این مقاله بود.

گفتنی است، در سمپوزیوم فولاد که از روزسه‌شنبه ۲۳ آذرماه در کیش آغاز به کار کرده بود، ۲۰۰ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد، که از این تعداد ۷۶ مقاله پذیرفته شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.