سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
ارائه نیازهای فناورانه صنعت معدن در پارک پردیس
18 اردیبهشت 1401 - 18:31
شناسه : 27492
پارک فناوری پردیس همزمان با برگزاری نمایشگاه نوآوری و فناوری «اینوتکس ۲۰۲۲»، میزبان برگزاری ریورس پیچ صنعت معدن یا به عبارت دیگر، رویداد ارائه نیازهای فناورانه در پارک پردیس خواهد بود.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رفع بسیاری از مسائل و چالش‌های بخش معدن کشور، از اکتشاف تا فراوری مواد معدنی، در گرو حمایت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین استفاده از راهکارهای فناورانه است که به این منظور در حاشیه برگزاری یازدهمین نمایشگاه اینوتکس، رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت معدن با حضور مدیران و مسئولان سازمان‌های دولتی،‌ شرکت‌های خصوصی، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های فعال در این صنعت برگزار خواهد شد.

این رویداد با حمایت شبکه فن بازار ملی ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود و هدف آن ایجاد بستری تخصصی برای هم‌رسانی و هم‌افزایی میان فناوران و فعالان بخش معدن و صنایع معدنی است.

طی این رویداد، شرکت‌های معدنی با ارائه نیازهای فناورانه خود، این فرصت را به شرکت‌های دانش‌بنیان و تیم‌های فناور خواهند داد تا با استفاده از دانش روز، راهگشای مسائل و چالش‌های صنعت معدن کشور باشند.

گفتنی است، این رویداد حلقه پیوندی است که زمینه‌ساز توسعه فناورانه معادن و ایجاد فرصت‌های جدید کارآفرینی در این بخش خواهد شد و در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.