سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
ارتباط صنعت و دانشگاه مسیری روشن برای توسعه
20 مهر 1400 - 13:59
شناسه : 19037
رییس و اعضای هییت علمی دانشگاه پیام نور سیرجان صبح امروز با حضور در شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر، از کارخانه‌ها و پروژه‌های در دست احداث این شرکت بازدید و با مدیرعامل و معاونان شرکت دیدار و گفتگو کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی توسعه آهن و فولاد گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رقیه شهریاری‌پور رییس دانشگاه پیام نور در دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر بر تحقیق و توسعه در حوزه صنعت تاکید کرد و اظهار داشت: ارتباط دانشگاه با حوزه صنعت می‌تواند عامل توسعه باشد. لذا این تعامل از سوی دانشگاه پیام‌نور باید زودتر از این شکل می‌گرفت.

وی افزود: امروز با بازدید از کارخانه‌ها و پروژه‌های شرکت توسعه آهن و فولاد؛ ارتباط با حوزه صنعت را شروع کردیم و این امر را به فال نیک می‌گیریم تا با توسعه آن، گامی در جهت علمی ساختن فعالیت‌های صنعتی برداشته باشیم.

ارتباط دانشگاه و صنعت راهی برای پروش نیروهای علمی

محمد محیاپور مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر سیرجان نیز از برقراری ارتباط دانشگاه و صنعت ابراز خرسندی کرد و گفت: همواره بر تربیت نیروی علمی و توانمند معتقد هستیم و بر این باوریم که ارتباط صنعت و دانشگاه می‌تواند در پرورش نیروهای علمی و مستعد تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این ارتباط می‌تواند همچنین به رفع نیازهای صنعتی حوزه دانشگاه و تولید قطعات مورد نیاز صنعتی نیز کمک کرده و مثمر ثمر واقع شود. امیدواریم بتوانیم دامنه ارتباط صنعت و دانشگاه را در آینده گسترده‌تر نماییم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.