سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
ارتقای شاخص‌های زیست‌محیطی در مجموعه ذوب‌آهن
08 شهریور 1401 - 15:34
شناسه : 31334
مشاور توسعه امور دانش‌بنیان و فناوری‌های نوآورانه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اقدامات و پروژه‌های زیست‌محیطی ذوب آهن اصفهان،گفت: باعث خوشحالی است که ذوب آهن اصفهان، عزم خود را بر اصلاح، بهبود و ارتقای شاخص‌های زیست‌محیطی این شرکت جزم کرده است.
ارسال توسط : منبع : شرکت ذوب آهن
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، محمدرضا طورچی مقدم با حضور در ذوب‌آهن اصفهان، ضمن بازدید از خط تولید و پروژه‌های زیست‌محیطی، با مسئولان این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

مشاور رئیس سازمان حفاظت محیطزیست کشور در نشست با مهدی بهرامی، معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی و تعدادی از مدیران، سرپرستان و کارشناسان امور زیست‌محیطی ذوب‌آهن اصفهان، به تشریح اهداف و سیاست‌های سازمان محیطزیست کشور پرداخت و گفت: صنایع فولادی کشور به لحاظ نقش خود در مجموعه‌های صنعتی، خودکفایی و توسعه اقتصادی کشور از اهمیت خاصی برخوردار هستند و سازمان حفاظت محیطزیست کشور سعی می‌کند با حذف کاغذبازی، هدایت و کمک به این صنایع در جهت تولید با کیفیت و قیمت مناسب، همزمان آلایندگی‌های این صنایع را نیز کاهش دهد.

وی افزود: مسئولان سازمان محیطزیست با حضور در تمامی کارخانه‌های کشور و گفت‌وگو با مسئولان آن‌ها با استفاده از توانمندی‌های این شرکت‌ها و سازمان‌های دانش‌بنیان، به بررسی و حل مشکلات زیست‌محیطی می‌پردازند.

طورچی مقدم بیان کرد: هدف و عملکرد سازمان محیطزیست کشور علاوه بر نظارت و هدایت‌گری، کمک به توسعه صنایع است.

معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت ذوب‌آهن نیز ضمن تشریح تاریخچه شرکت و اقدامات و پروژه‌های زیست‌محیطی آن در سال‌های گذشته، عنوان کرد: این شرکت به عنوان نخستین تولیدکننده فولاد در ایران در راستای خط مشی زیست‌محیطی و تعهد مدیریت عالی شرکت مبنی بر حفظ و صیانت از سلامت کارکنان خود، جامعه اطراف و حفظ محیطزیست با صرف هزینه‌های لازم و با استقرار استانداردهای زیست‌محیطی بین‌المللی به تعریف و اجرای پروژه‌های زیست‌محیطی در قالب طرح‌های بازسازی، بهسازی و نوسازی در بخش‌های مختلف تولید، اقدام کرده است.

وی در خصوص مقوله‌های زیست‌محیطی شامل هوا، آب، پساب، پسماند و انرژی، اذعان کرد: نتیجه اجرای این برنامه‌ها به ارتقای شاخص‌های زیست‌محیطی شرکت کمک شایانی می‌کند.

بهرامی در پایان یادآور شد: ذوب‌آهن اصفهان از توانمندی‌های داخلی، دانش و تجربه دانش‌بنیان‌ها و فناوری‌های نو، بهره‌گیری و از هرگونه مساعدت و پیشنهاد در زمینه محیطزیست استقبال می‌کند.

انتهای پیام//

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.