چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
ارتقای ۲ برابری درآمد شرکت مس در چشم‌انداز ۱۴۰۴
05 اسفند 1399 - 13:38
شناسه : 7808
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد: اردشیر سعدمحمدی ضمن اشاره به طرح‌های در دست اجرا، گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران در حال حاضر، دو میلیارد و 480 میلیارد یورو معادل 30 هزار میلیارد تومان در قالب 29 طرح استراتژیک، در دست اجرا دارد که می‌تواند منجر به افزایش دو برابری درآمد شرکت در چشم‌انداز 1404 شود.
ارسال توسط : منبع : مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، اردشیر سعدمحمدی اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر دو میلیارد و ۴۸۰ میلیارد یورو معادل ۳۰ هزار میلیارد تومان در قالب ۲۹ طرح استراتژیک توسط شرکت ملی صنایع مس ایران در دست اجرا است.

وی افزود: پیش‌بینی ما این است که با اجرای طرح‌های فوق تا افق ۱۴۰۴، درآمد شرکت مس از دو میلیارد دلار در شرایط کنونی به چهار و نیم میلیارد دلار افزایش پیدا کند. در واقع، با تحقق کامل طرح‌های فوق، شرکت ملی صنایع مس ایران جزو ۱۰ شرکت برتر جهان از حیث تولید مس قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: یکی از موهبت‌های شرکت ملی مس، وجود همدلی در میان تمام پرسنل خدمتگذار به صنعت کشور است؛ به طوری که همدلی موجود در مجموعه، موقعیتی را به وجود آورده است که انشالله طی سال آینده، کارخانه کنسانتره دره‌آلو و دره‌زار به همراه فلوتاسیون سرباره وارد مدار شود. بنابراین با راه‌اندازی این پروژه‌ها، ۴۰۰ هزار تن کنسانتره به مدار تولید افزوده خواهد شد. ارزش این میزان از کنسانتره به ۸۰۰ میلیون دلار می‌رسد که با احتساب ارز ۲۲ هزار تومانی، مبلغ فوق حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان محاسبه می‌شود.

سعدمحمدی یادآور شد: خوشبختانه طرح‌های شرکت ملی صنایع مس ایران در مسیر شفاف و مناسبی ریل‌گذاری شده است که می‌تواند در بلندمدت نتایج قابل قبولی را برای مجموعه به ارمغان بیاورد.

وی اشاره کرد: پالایشگاه، کارخانه کنسانتره ۳۰۰ هزار تنی، برنامه اکتشافی در منطقه سریدون، احداث فاز ۲ تغلیظ میدوک، فاز ۳ تغلیظ سونگون و کارخانه فلوتاسیون حاصل از سرباره‌های ذوب خاتون‌آباد، نشان‌دهنده گام‌های استوار و روبه‌جلوی شرکت ملی صنایع مس ایران است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پایان خاطرنشان کرد: دستاوردهای ما در زمینه‌های مختلف نشان می‌دهد که شرکت مس می‌تواند صدای رسای موفقیت‌ها و توانایی‌های بزرگ خود را به گوش جهانیان برساند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.