پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
ارزشمندان در رقابت
31 خرداد 1401 - 15:21
شناسه : 29321
قیمت طلا امروز سه‌شنبه 31 خرداد ماه، با کاهش ارزش دلار در بازارهای جهانی افزایش یافت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، بهای هر اونس طلا با ۲ درصد افزایش به یک هزار و ۸۴۰ دلار و ۷۰ سنت رسید و در بازار معاملات آتی آمریکا نیز با ۰.۱۱ درصد افزایش، یک هزار و ۸۴۱ دلار و ۷۰ سنت قیمت‌گذاری شد. با این حال، بازدهی شاخص خزانه‌داری ۱۰ ساله ایالات متحده افزایش یافت و رشد طلای با بازده صفر را محدود کرد.

بازار طلا پس از یک هفته تاریخی برای بانک‌های مرکزی جهانی، در تنگنا قرار دارد. استفان اینس شریک مدیریت دارایی SPI، اظهار داشت: سیاست‌گذاران این هفته می‌توانند دلیل تصمیم‌های خود را ارائه کنند. فدرال رزرو آمریکا، هفته گذشته بزرگ‌ترین افزایش نرخ بهره خود را در بیش از ۲۵ سال اخیر برای جلوگیری از افزایش تورم تصویب کرد.

مجموعه‌ای از اقدامات غافلگیرکننده برخی از بزرگ‌ترین بانک‌های مرکزی جهان، در مورد تورم سرسام‌آور نگران‌کننده است. هم‌اکنون تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران از سیاست‌گذاران قصد دارند تا برای پایان به نیود اطمینان به سرعت حرکت کنند. اگرچه شمش اغلب به عنوان یک پوشش تورم در نظر گرفته می‌شود اما نرخ بهره بالاتر و بازده اوراق قرضه هزینه فرصت نگهداری طلا را افزایش می‌دهد که هیچ بازدهی ندارد.

شایان ذکر است که در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۵ درصد افزایش به ۲۱ دلار و ۶۸ سنت، پلاتین با ۰.۷ درصد افزایش ۹۳۷ دلار و ۸۸ سنت و پالادیم با ۰.۷ درصد افزایش، یک هزار و ۸۵۹ دلار و ۴۰ سنت را ثبت کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.